LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, July 12, 2006

Menkkamonsteri

Kaksi ja puoli tuntia elämästäni joita en enää ikinä saa takaisin. I feel cheated. Pirates of the Caribbean ei ollut ihan voittaja. Johnny Depp oli aivan loistava hahmoineen ja ilmeineen, mutta muuten elokuva jätti kyllä vähän toivomisen varaa vielä.

Tänään on taas hormonihirviö ja menkkamonsteri kylässä (kuvainnollisesti siis, noi ei ole mitään koodinimiä mun känkkäränkkäisimmille ystävättärilleni). Vielä ei ole tullut ruumiita, mutta se taitaa olla vaan ajan kysymys. Se, tai suuri public display of itkuraivari.

Mun luontainen itseuojelu- ja piristysvaistoni sanoo että pitäisi mennä shoppailemaan, mutta sen verran fiksu olen nykyään, että tiedän ettei menkkojen aikaan sovi shoppailla. Mitä muita piristyskeinoja on? Siis laillisia, mä vastustan muita laittomuuksia. Paitsi ehkä punaisia päin kävelemistä, mutta se ei varmaan piristä kovin paljon.

8 Comments:

  • At 1:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    Piristää kun irrotat SW-episodeIII -dvdn siitä eteisen seinältä naulasta ja katsot sen. ;-D On sellainen ylivenytetty efektiryöpytys, että vanhakin nyt nuortuu. Tai sitten ei.

     
  • At 7:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ei koskaan pidä väheksyä punaviinin parantavaa voimaa. Mulla se ainaki toimii ku junan vessa.

     
  • At 8:14 AM, Blogger Lotta said…

    No NIIN huonosti mulla ei suinkaan mene että Star Warseja joutuisin katsomaan. Sitä paitsi olen olllut kiero re-gifter ja antanut sen eteenpäin lahjana... shhh...

    Joo mutta yksin juominen on mun mielestä huolestuttavaa, enkä uskaltanut mennä siihen. Eli kokeilin suklaata, tupakkaa, kahvia ja Gilmore Girlsejä. Auttoi vähän. Mutta sitten mua itketti IHAN KAIKKI. Kuten se että Lorelein mummolla oli poikaystävä tai se että Lanen bändi sai treenata Lorelein autotallissa. Haloo. I need help.

     
  • At 9:09 AM, Anonymous Anonymous said…

    nimetön tunnustus:

    Itkin kerran kun katsoin Pimp My Ridea, olin niin onnellinen sen autonomistajan puolesta, kun se sai kaikki ne monitorit ja bling blingit romuunsa.

     
  • At 11:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ja mä itkin kun vaimot vaihtoon-sarjassa äiti tuli takas kotiin. Että kenellä tässä huonosti menee?
    -minh-

     
  • At 1:09 AM, Anonymous Anonymous said…

    Heippa Lotta! Oletko jo nähnyt uuden Davidin videon. Toivottavasti helpottaa oloa.

    http://video.google.com/videoplay?
    docid=-3382491587979249836

     
  • At 8:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    Tuo kuukausittainen alakulo ei ole vain naisten riesa, itse olen mies ja välillä pitää antaa alakulovaroitus kiljumalla kurkku pitkänä perhettä siirtymään toisaalle tieltä. Ehkä suvussani on naisia ja olen heiltä perinyt tämän riesan, mutta välillä on pakko päästä shoppailemaan, jotta mieli piristyy.

    Tosin vaatekauppaan en mene. Lohdutusostoksessa pitää olla virtajohto tai se pitää voida sulloa johonkin sähkökäyttöiseen laitteeseen - cd:t ja dvd:t käyvät mainiosti. Tosin kerran puolessa vuodessa pitää ostaa jotain tietokoneeseen - uusi skanneri on viimeisin hankintani. Toisaalta autokin kaipaa aina äänentoistollisia virityksiä, ja kun subwoofer on hankittu, pitää uusia etukaiuttimet. Vararikko iskee, mutta pitäähän se ainakin ulkona hoitolaitoksista.

     
  • At 11:17 PM, Blogger MiA said…

    Kokeile sellaista "whack-a-mole" peliä, jossa saa nuijalla lyöda, jaa mitä ne on puupalikoita (?)... laillista väkivaltaa josta voi ihan saada pienen palkinnonkin.

     

Post a Comment

<< Home