LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, July 31, 2006

Paljastus, osa 2

Muutama viikko sitten paljastin suuren salaliiton siitä, että Ruotsin tuleva prinssi Daniel Westling onkin oikealta henkilöllisyydeltään Clark Kent. Toinen hämäävän yhdennäköinen pari on löytynyt. Eduskunnan pääsihteeri Seppo Tiitinen muistuttaa hämmästyttävän paljon Israelin pääministeriä Ehud Olmertia. It’s uncanny!



Ehud vai Sepi?



Sepi vai Ehud?

Huomenna ohjelmassa on Juanes! Ensin hänen keikalle, ja sen jälkeen tapaamaan señor Juanesia. Olen opetellut paljon käytännöllisiä lauseita espanjaksi. Me gusta los chicos columbianos (öhh, tai ainakin jotain tonne päin) tarkoittaa: minä pidän kolumbialaisista pojista. ¿Te qieres casar conmigo? tarkoittaa: menetkö kanssani naimisiin? La cucaracha, la cucaracha, ya no quieres caminar tarkoittaa: Torakka, torakka, ei halua matkustaa. Ja ai niin, tengo la camisa negra tarkoittaa: minulla on musta paita. Yup, I’m SO ready.

8 Comments:

  • At 8:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    Muutama pikku korjaus niin hyvä tulee: Me gustan los chicos columbianos, te quieres etc, ...no quiere... ja silviissii.

     
  • At 9:19 PM, Blogger Lotta said…

    Hienoa! Kiitos! Aion opetella tuon, ja sitten olen (tarpeeksi) täysoppinut. He won't be able to resist me, I'm sure... Kiitos! ;o)

     
  • At 11:11 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mutta tietääkö joku miksi Juanes laulaa, että sillä on musta paita...? Mikä siinä laulussa niinko on ideana??

     
  • At 11:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    Onpas väärin että pääset katsomaan herraa ;) EN ole onneksi yhtään kateellinen, en onneksi. Siis yhtään. Jos jotain jäi epäselväksi ;) EI vaan, pidähän kivaa =)

     
  • At 9:44 AM, Blogger Lotta said…

    Tengo la camisa negra tarkoittaa kirjaimellisesti minulla on musta paita, mutta tarkoittanee kai kuvainnollisesti että on kovin surullinen tai jotain. Kyllä sitä mulle joku selitti, mutta en mä taas kuunnellut. Tietenkään. Höh.

     
  • At 11:22 AM, Anonymous Anonymous said…

    ai niinku "suru puserossa".

     
  • At 11:49 AM, Blogger anu said…

    Launlun sanat menevät niin, jotta minulla on musta paita, koska sieluni on musta (Tengo la camisa negra porque negro tengo el alma) Nainen on siis jättänyt.

     
  • At 4:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    La cucaracha, la cucaracha, ya no quieres caminar - erittäin viehättävä <3<3 aion opetella tämän ensimmäisenä, kun aloitan espanjanopinnot

     

Post a Comment

<< Home