LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, June 13, 2007

Potter countdown

Uuh. Viimeisen Harry Potterin tulemiseen on enää vähän päälle kuukausi, beautiful. Mä olen NIIN nörtti. Siis tällaisen pulttauksen viime kirja on mussa aiheuttanut:

”Voi voi, blogilomailua on ollut viimeiset päivät. Mutta erittäin hyvällä syyllä. Syy on tietenkin uusin Harry Potter, jonka vihdoin sain loppuun toissapäivänä.
Siellä me siis seisoimme, aamuseitsemältä lauantaiaamuna Akateemisen kirjakaupan ulkopuolella. Me: kolme sangen sivistynyttä nuorta daamia, yksi ekonomi, kaksi lähes ekonomia ikähaarukassa 23-27. Muut: Ziljoona lasta ja teiniä jotka olivat pukeutuneet harrypottereiksi ja hermionegrangereiksi tai muiksi oudoiksi velhoiksi ja noidiksi.
Saimme siis kirjat, ja siitä eteenpäin en paljoa muuta olekaan tehnyt kuin lukenut.
Lähdin lauantaina Anttonin luokse Naantaliin. Antton ja muut melukylän lapset pitivät pienet (n. 100 hlö) kekkerit, ja mä olin ajatellut että voin auttaa järjestelyissä. Ilma oli kuitenkin tosi hieno ja mä autoin istumalla Anttonin terassilla lukemassa Harry Potteria koko päivän. Välillä Antton toi mulle kaljaa ja sitten mä vaan luin lisää. Ja vihdoin sain sen toissapäivänä loppuun. Ja kyllä oli taas niin dramaattinen ja jännittävä loppu että ei millään malta odottaa että seuraava (ja viimeinen) Potter-kirja ilmestyy.”
(21.7.2005)
Siis oikeasti, mä oon 26? Ei uskoisi. Jos miettii, mitä Potterille tapahtuu kirjojen jälkeen, niin kannattaa tsekata tää clippi: Harry Potterin keski-iän kriisi.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home