LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, June 19, 2007

Tiger Backlund

Kävin tänään pelaamassa golfia, ensimmäistä kertaa varmaan viiteen vuoteen. Oli aivan huippukivaa, ehkä mua vähän nyt puri se golfkärpänen, joka jätti pistoksensa viime kerralla vähän vajaaksi. Nyt mun täytyy löytää golffauskaveri (jolla on auto), ja klubi (joka on halpa) ja vaatteita (jotka ovat golfmaisia).

Valmistauduin golfkoitokseen henkisesti koko päivän, lähinnä pukeutumalla golfmaisesti. Valkoiset housut, pinkki pikeepaita, valkoinen neuletakki, pinkki lippa ja pinkki huivi. Mulla on pinkki bägi, ja kaikenhan pitää matchata. Mä olin pienen golfpossun näköinen kaikessa pinkkeydessäni. En ollut yhtään niin surkea, kuin luulin. Ehkä olen henkisesti meditoinut itseni golf-zen-tilaan harjoittelematta yhtään. Yhtään reikää en pelannut pariin, mutta muutamankin pelasin yhden yli par, eli ei kamalan huonoa ekakertalaiselta. Siis käytännössä ekakertalaiselta. Mä oon kuullut että jos on tarpeeksi pitkään harrastamatta seksiä, niin kasvattaa immenkalvonsa takaisin, ja muuttuu periaatteessa uudestaan neitsyeksi. Toi on varmaan urbaanilegenda, mutta ei täällä ennenkään vain faktaan mitään olla perustettu. Päättelen että tuo neitsytteoria siis pätee myös golfiin. Jos tarpeeksi kauan on pelaamatta, voi kutsua itseään ensikertalaiseksi.

Apua, nyt nukkumaan! Mä oon koko viikon lintsannut mun nukkumaanmenoajasta, sillä seurauksella, että oon nukkunut monen tunnin päikkäreitä seuraavana päivänä, ja rytmi on ihan sekaisin. Mun on pakko saada itseni kuriin. Ehkä mun pitää ostaa nauhoittava digiboksi, jotta voin saada kaikki sarjat nauhalle, ja voin mennä ajoissa nukkumaan. Voi haloo. Luin just mitä olin kirjoittanut. Toi on NIIN huono syy olla väsynyt töissä.

2 Comments:

  • At 12:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    Heips Lotta! Kiitokset ihanasta blogista. Olen jo pitkään ollut vakituinen lukija. Tämä blogi saa hörisemään mielihyvästä :D

    -Danke-

     
  • At 1:52 PM, Blogger Lotta said…

    Heips Lumikki, kiitokset sanoista, mukava kuulla! Toivottavasti sun kesä on mahtava!

     

Post a Comment

<< Home