LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, April 14, 2008

Täyslataus ennen saunaa

Oh my goodness. Mä en tiedä rikonko mä nyt jotenkin lakia, mutta pakko kommentoida näitä Vanhasen viestejä.

14.2.2006 klo 19.25
Sun taitaa tehdä mieli kaipaan sitä että pääsen laskemaan käteni lantiollesi ja vetämään puoleeni en aio edes kysyä haluatko…


Mä en IKINÄ oo saanut noin pervoja viestejä, ja mä oon hengannut aika friikkien tyyppien kanssa.

15.2.2006 klo 21.32
Saat heti täyden latauksen sitten saunotaan ja ehkä uudestaan tekee mieli sinua ihan tajuttomasti


No niin. Nyt oon salee kohtaa käräjillä pääministerin kanssa, kun kirjoitan nää tänne. Onko blogin lukijoiden keskuudessa juristeja, joka suostuu ottamaan mut pro bono-keissiksi?

15.2.2006 klo 21.53
Saat nousemaan minut päälle saat nähdä miltä se näyttää kun se haluaa työntyä sinuun toivoo pehmeiden huuliesi hellivän


Eniten kyllä ehkä pelottaa, että pääministeri kirjoittaa kuin sillä olisi joku vamma päässä.

24.5.2006 klo 23.10
Paljonko pulssi mahtaa olla kun olen sisällä

12 Comments:

  • At 5:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    Urheilumiehiä, sano :D

    Siis kun pulssit vaan mielessä!

    Ehkä me ei enää ihan oikeesti haluta tietää tän enempää siitä, mitä iket tai masat vapaa-ajallaan tekee. Osatotuus.com riittänee.

     
  • At 6:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    Yh. Nyt kyllä vähän ällöttää (eikä vähiten nuo retard- lauserakenteet)..

     
  • At 8:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    Oliko noi oikeesti Vanhasen viestejä? Siis ei Kanervan? Pääministeillämme on tosiaan myös erilaisempi puoli...

    Ps. Tuo toisiks vika oli aika sad.

     
  • At 11:43 PM, Blogger Anni said…

    Siis voi luoja, mä en pysty varmaan nukkumaan yöllä kun ajattelen vaan Matti Vanhasta harrastamassa seksiä. Enkä siis mitenkään fantasiointimielessä, enemmänkin se on sellainen hikinen kauhukuva.

     
  • At 2:18 AM, Anonymous Anonymous said…

    Olihan toi "en koskaan saanut noin pervoja viestejä" kohta huonosti onnistunutta ironiaa? Jeesus jos noi on ihmisten mielestä todella rivoja ja härskejä viestejä.. Nimenomaan Jeesus. Sitä paitsi luulisi Lotta sinun Kokoomuslaisena saaneen tarpeeksesi kaiken maailman viestien lukemisista/kirjoitteluista. Sovitaanko koko Suomen kansa, ettei ketään enää kiinnosta poliitikkojen tai muidenkaan ns. seksi-viestit. Ja jos kiinnostaa, niin lähetelköön niitä itsekseen.

     
  • At 2:18 AM, Anonymous Anonymous said…

    Noh koita päästä yli. Veikko Ennala jo aikoinaan opetti, että naiselle pitää sanoa onpa sinulla ihanan pieni pillu tjs. ;)

     
  • At 8:31 AM, Anonymous Anonymous said…

    No, mä kyllä luulen että osa onnettomista lauserakenteista VOI johtua siitä, että ne on kenties ensin käännetty ruotsiksi, ja sitten takaisin suomeksi..

     
  • At 1:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    Miksi viesteistä puuttuivat kaikki pisteet ja pilkut?!
    Mutta joo.. Eiköhän jokainen saa seurustelukumppanilleen laittaa vaikka minkälaisia viestejä... Tuskin se on kovinkaan pahkesuttavaa. Viestit kun eivät ole millekään.. ööö.. esimerkiksi eroottiselle tanssijalle vaan nimenomaan sille omalle puolisolle tai millä tyttöystävä -nimikkeellä haluaakaan kutsua.

     
  • At 10:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    Nyt menee aiheen vierestä, mutta... mihin ihmeen sivulle tuo kotisivusi linkki ohjautuu?! Onko joku kehdannut varastaa domainisi?

     
  • At 10:27 PM, Blogger Lotta said…

    Kappas. Olin unohtanut, että täällä oli vielä linkki :) Nyt on korjattu.
    Re tekstarit: En mä tiedä onko nää oikeasti ihan sanasta sanaan Matti Vanhasen viestit (ei kai ne voi olla!?). Onko Susan kirjoittaessaan ne kännykästään paperille vähän oikonut, ja jättänyt pisteet ja muut välimerkit pois?
    Ja muutenkin: Kuka säilyttää 100 tekstiviestiä kännykässään? Niinäkin kertoina kun mä olen ollut ihastunut, niin en mä nyt tekstareita vuositolkulla ole säästänyt, etenkään niitä, joissa ei lue mitään merkittävää. Onkohan Susan kirjoittanut ne ulkomuistista vai todellakin ollut niin kaukaa viisas, että on säästänyt jokaikisen, jos vaikka jossain vaiheessa saattaisin kirjoittaa tästä kirjan?

     
  • At 11:20 AM, Blogger Hanna said…

    Voi että mä sain hyvät naurut ;)


    H

     
  • At 11:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    Nooh - on olemassa ihmisiä, joiden seksielämästä ei todellakaan halua tietää yhtään mitään...

    Tuli tässä taannoin työkaverin kanssa puhetta, että ehtiikö nää tekstarihemmot ja muut likistelijät siellä eduskunnassa tekemään töitä ollenkaan? Siis OIKEESTI? "Suhteiden" virittely ja ylläpitohan vie ihan hirveesti energiaa ja aikaakin...

     

Post a Comment

<< Home