LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Thursday, November 06, 2008

Jatkoanomus

Huh, kahden päivän sisään on tullut useampi yhteydenotto blogista. Milloin jatkuu, jatkuuko, missä sä oot? Sietokynnys meni siis tässä jossain marraskuun alun paikkeilla. No tässä mä oon, ja mä en tiedä vielä jatkuuko tää. Kysymykset on tietty täysin oikeutettuja: Mikä bloggaaja mä muka oon olevinani, jos mä vaan lomailen?! Musta on tullut niin vanha, etten mä jaksa joka päivä kirjoittaa. B-Studio loppuu joulukuussa, ja sen jälkeen mä kirjoitan taas enemmän kuin pyydettiinkään, niin mä yritän luvata. Siihen asti kirjoittelen sporadically, en ehkä ihan joka päivä. Baby steps. Kun kirjoittaa telkkariohjelmaa, kolumneja, ja tietty facebook-statuksia (niihin just etenkin menee suurin osa mun työpäivästä) päivittäin, niin tuli ehkä kirjoitusähky. Eli anon loppuvuodeksi vielä lomaa, ja teen silloin uuden välitilinpäätöksen, ja tsekkaan alkaako olla asiaa sillai niinku kunnon blogissa kuuluu olla. Deal?

1 Comments:

  • At 5:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kuulostaa hyvältä, mutta on sua ikävä.

    -L

     

Post a Comment

<< Home