LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, February 16, 2010

Kaká ja kymppitonni

Tuskaa. Harvoin pitää tehdä läksyjä, jos menee viihdeohjelmaan vieraaksi, mutta Kymppitonniin pitää. Mä yritän keksiä hyviä sanoja, jotka olisivat vähän mielenkiintoisia, mutta KAIKKI hyvät sanat ovat yhdyssanoja! Salee myös kompastun omaan nokkeluuteeni, eikä kukaan tajua mun vihjeitä (joille jo muutamalle olen ääneen nauranut itsekseni). Huomisaamuun on aikaa, ja sitten pitää mennä sinne koppiin hikoilemaan.

Toisella silmällä katson jotain TÄRKEÄÄ jalkapallo-ottelua, jossa pelaa David Beckham ja se pieni haltijan näköinen mies (sen nimi on Rooney, mutta varmasti ”haltijan näköinen” kertoo nopeammin kenestä on kyse). Ostin Miehelle joululahjaksi Canal+ -kanavat, koska sieltä tulee jalkapalloa. Niinpä olen kivana vaimona myös sitä välillä seurannut. Mä kannatan Barcelonaa, Mies kannattaa Real Madridia. Syy miksi mä kannatan Barcaa on se, että niillä ei ole mitään väsynyttä sponsorilogoa pelipaidan rinnassa, vaan Unicefin logo. Se on mun mielestä niin kivasti tehty, että mä kannatan niitä siksi. Miehellä on omaan kannatukseensa jotain jalkapallollisia syitä, ja pitää niitä jotenkin parempana. Naurettavaa. Nyt Realin pelit ovat kyllä entistä hauskempia, koska siellä pelaa nykyään pelaaja nimeltä Kaká. Siitä riemusta jaksan katsoa pelejä. Keskustelu meillä:

Mies: Kato, Kaká syötti.
Minä: Ahaa, ja pissaa juotti?
Mies: (Tauko) Mä haluun avioeron.

Viimeinen tippa oli kun tuli pelitauko. Kysyin johtuuko se siitä, että pallo on kakalla. Sain punaisen kortin.

9 Comments:

  • At 11:03 PM, Blogger Saikku said…

    Annoit mulle päivän naurut, kiitos! :D "Onko pallo kakalla?" aivan loistava veto :'D

     
  • At 11:07 PM, Blogger Suhkur said…

    Päivän parhaat naurut, MIKÄÄN ei voita kakkahuumoria!

     
  • At 8:41 AM, Blogger -S- said…

    Paras aamunavaus! :oD Kiitos!

     
  • At 9:58 AM, Blogger Riikka said…

    Tyrskähtelin kuutiossani minäkin. :D

     
  • At 4:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    :D Loistavaa! Ehkä tuon Kakán sais jotenkin ujutettua myös Kymppitonniin?!

    Hei, en muuten tiennytkään, että olette menneet naimisiin! ONNEA!! :)

    -Ulrika-

     
  • At 8:41 PM, Anonymous oblomov jr said…

    Hahaha! Se on varmaan kaukaa lapsuudesta punnertava syvyyspsykologinen juttu, kun pissa-kakka -huumori uppoaa kaikkiin aina.

    BTW, tää meitsikin fanittaa Bartsaa!
    (high 5:ive!)

     
  • At 3:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    Tää oli just niin hauskaa :) Oon ihan samaa mieltä, et futiksessa ei oo mitään muuta kiinnostavaa kun noi kivat nimet :D

    Tsemppiä Kymppitonniin!

     
  • At 8:17 PM, Blogger Elina said…

    *reps* :D :D

     
  • At 10:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    Katoin jotain matsia jossain (ehkä MM-kisoissa?), missä Kaká ja Cocú pelasi samassa joukkueessa. Riemula ei ollut rajoja, kun ne syötteli keskenään, ja selostus meni: "Kaká syöttää Cocúlle... Kaká.. Cocú.. Kaká..."

    Myös van der Vaart (lausutaan tietty Fart) ja von Persie kuuluu suosikkeihin. :)

     

Post a Comment

<< Home