LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Sunday, January 24, 2010

I’m with Coco

Eikö se nyt oikeastaan ole paljon parempi, että Conan ei enää juonna Tonight Show’ta? Sen taidot menee siellä ihan hukkaan, kun ei siellä saa tehdä mitään. Late night oli usein aivan hulvaton, mutta kaikki räävitön ja keskeliäs piti jättää pois kun ohjelma siirtyi Kaliforniaan ja aikaisemmaksi. Näin on parempi. I’m with Coco.

Ja muihin ajankohtaisuuksiin: onkohan varma, että suomessa ylipäätään koulutetaan lääkäreitä ja eläinlääkäreitä? Taas oli joku eläinlääkäri ilman pätevyyttä leikannut jossain eläinsairaalassa. Mitenköhän monen feikkilääkärin luona on itse ollut? Hirvee pokka pitää olla, että kehtaa esiintyä lääkärinä! Mulla kesti varmaan kaksi vuotta kehdata edes sanoa että mä olen stand up –koomikko, vaikka olinkin. Mä aina sanoin että ”mä teen stand up –komiikkaa”, koska jos sanoi että oli stand up –koomikko, niin sitten piti olla ihan oikea koomikko, ehkä kehdannut niputtaa itseäni siihen sakkiin. Mutta siis että feikkaisi lääkäriyttä? Sillä tyypillä on munaa. Pitäisi joskus testata, mitä uskaltaisi itse feikata. Mä en ole kehdannut edes valehdella mun CV:ssa. Taistelin pitkään ennen kuin saatoin laittaa sinne esim että mun saksankieli on ”sujuva”, ei ”hyvä”, ja sekin vasta sen jälkeen kun oikea saksalainen sanoi, että voisin ihan hyvin sanoa että puhuin sujuvaa saksaa. Mutta näköjään sinne voisi laittaa vaikka että on valmistunut Helsingin Yliopistosta lääkäriksi.

Vauva nukkui viime yönä ensimmäistä kertaa kahdeksan tuntia. KAHDEKSAN! Aivan uskomatonta. Mä en ole nukkunut viimeisen viiden kuukauden aikana nukkunut enempää kuin viiden tunnin putkia, joten tää on virkistävä edistys. JOS se siis tapahtuu uudestaan, koska eilenhän mä EN käyttänyt aikaa hyväkseni nukkuakseni, vaan lukeakseni Twilight-sarjan kolmannen kirjan loppuun… Ja se johti mihin? No siihen, että olin sitten kahdeksalta aamulla aivan silmät sikkaralla kun vauva päätti että nyt herätään. Mutta ei siinä oikein muu auta kuin nousta sen kanssa. Puoli tuntia voi saada jatkoaikaa jos syöttää sen ja laittaa tutin suuhun. Sitten se makaa ja ihmettelee ja mölisee itsekseen. Sitten jossain vaiheessa se alkaa tökkiä ja läpsiä mua naamaan, ja silloin tietää että on noustava. Mutta käytin sunnuntaiaukioloaikoja hyväkseni, ja hain vikan Twilightin. Että menee varmaan taas pari päivää ennen kuin saan itseni koneelle kun kirja on kesken.

5 Comments:

  • At 7:45 AM, Blogger Santeri said…

    Toi itsestään noloilu (=ei kehtaa kehua, varsinkaan CV:ssä josta saattaa joutua tilille) on ehkä joku kansallispiirre. Taidampa nostaa kaikkien kielien tasoa nyt yhden ylöspäin!:)

    Meillä nukutaan joka yö ainakin 6-7 tuntia, ja sit kuulemma vielä hörppyjen jälkeen pari lisää. *koputtaa puuta* Isä nukkuu vähiten, kun pitää herätä seiskalta tai joskus puol seiskalta töihin. :) Tsemppiä!

     
  • At 10:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    Oon ihan mielettömän aamu-uninen ihminen, mutta täytyy kyllä myöntää, ettei oo paljon mukavampaa tapaa herätä kuin iloinen vauva/taapero möyrimässä ja mölisemässä vieressä. Meillä siis poika tulee yleensä äitin ja isän väliin jossain vaiheessa yötä, ja siitä sitten heräillään kun siltä tuntuu. Ajattele niitä ihmispoloja, jotka joutuvat heräämään herätyskellon ääneen!

     
  • At 3:03 PM, Blogger Katja said…

    Ihanaa kun joku aikuinen kehtaa julkisesti tulla kaapista ja sanoa tykkäävänsä Twilight-kirjoista. Kun mä hain varaamani Twilightit kirjastosta ja tyrkytin nuorelle miesvirkailijalle kolikoita, se katsoi mua lasiensa yli ja sanoi, että nämä on luokiteltu NUORTENkirjoiksi, ei niistä tarvi maksaa varausmaksua. Ellei mun 6-vuotias lapseni olisi ollut mukana, mä olisin varmaan yrittänyt valehdella naama punaisena että ne kirjat tulee mun lapsille eikä mulle.

     
  • At 12:02 AM, Blogger Minja said…

    oi, se neljän twilight oli mielestäni ihana. En nyt sano mikä siinä oli mielestäni tylsää, koska en halua spoilata jos et ole vielä aloittanut, mutta siihen pystyi kunnolla eläytymään. (no miksei tietty muihinkin)

     
  • At 11:23 AM, Blogger Lotta said…

    Oikeesti? mun mielestä se neljäs kirja oli oikeastaan aika pettymys. Ei oikein mitään actionia, ja vähän weird juttuja. Siis olihan se hyvä, mutta kun sarja oli niin loistava, niin olisin ehkä toivonut jotain vähän makeempaa vikasta osasta :)

     

Post a Comment

<< Home