Mainoksen uhri
Mä olen mainoksen uhri. Ei vaan se, että oon ostanut ainakin puolet TV-shopin tuotteista, mutta mulla taitaa olla myös kaikki markkinoiden ripsivärit. Siis kaikki. Ihan kaikki. Ja mikään niistä EI pidennä ripsiä SATAA PROSENTTIA niin kuin lupaavat. No nyt mä tiedän tämän, mutta siitä huolimatta mä varmasti jatkossakin ostan kaikki uudet ripsivärit, koska ne on just suunniteltu jossain Sveitsiläisessä vitamiini-instituutissa, ja silloinhan sen on oltava TODELLA ihmeellistä.
Parhaita mainoksia on ne, missä havainnollistetaan määrissä miten hyvää tämä MEIDÄN tuote on. Miksei pesuaineita enää mainosteta niin? Että näytetään, että Fairylla saa pestyä nämä ziljoona lautasta mutta kilpaileva merkki, hahhahaaa, se peseekin vain 40. Amerikassa noi vertailumainokset on vielä parempia, koska siellä ei ole kielletty mollata nimeltä kilpailevaa tuotetta. Ensin se särähtää suomalaisella korvaan, mutta nopeasti siihen alkaa tottumaan ja sitä alkaa pitää aivan mahtavana. Että: Älä nyt hyvä ihminen mene Burger Kingiin syömään, sehän on ihan karmeeta kuraa. McDonalds, se ainoa oikea. Tai ehkä niillä on joku vähän fiksumpi pointti ja perustelu siinä mainoksessa, mutta tollai mä ne aina Amerikassa käsitin. Ja sitten menin ihan kiusallani Burger Kingiin.
Olen myös miettinyt, että pitäisikö mennä kulutusboikottiin, jos tuotteella on huono mainos? Että ehkä R-Kioskit YMMÄRTÄISIVÄT että niillä on ihan JÄRJETTÖMÄN huonot TV-mainokset jos niiden myynti yhtäkkiä laskisi paljon. L’Orealin mainokset ovat aina todella tyylikkäitä, vaikkeivät olekaan kovin kekseliäitä. Niissä mä aina ihmettelen sitä, miten ne varmaan maksaa sille näyttelijä Andie McDowellille ihan hirveesti rahaa että se on mukana niiden mainoksissa, mutta eivät viitsi investoida 15 euroa että vahaisivat sen viikset pois.
Paras mainos on sellainen, jonka jingle jää soimaan päähän. Niinku vaikka se yksi pizzamainos. Pizzaperjantai - Pizza uuniin ja festarit alkaa. Maku mehevä, niin hyvä ettei malta ees oottaa. Pahimmillaan alkaa tekemään ihan hirveesti mieli pizzaa ja kaupan päälle toi renkutus jää soimaan päähän koko päiväksi. Että olkaa hyvä vaan.
Parhaita mainoksia on ne, missä havainnollistetaan määrissä miten hyvää tämä MEIDÄN tuote on. Miksei pesuaineita enää mainosteta niin? Että näytetään, että Fairylla saa pestyä nämä ziljoona lautasta mutta kilpaileva merkki, hahhahaaa, se peseekin vain 40. Amerikassa noi vertailumainokset on vielä parempia, koska siellä ei ole kielletty mollata nimeltä kilpailevaa tuotetta. Ensin se särähtää suomalaisella korvaan, mutta nopeasti siihen alkaa tottumaan ja sitä alkaa pitää aivan mahtavana. Että: Älä nyt hyvä ihminen mene Burger Kingiin syömään, sehän on ihan karmeeta kuraa. McDonalds, se ainoa oikea. Tai ehkä niillä on joku vähän fiksumpi pointti ja perustelu siinä mainoksessa, mutta tollai mä ne aina Amerikassa käsitin. Ja sitten menin ihan kiusallani Burger Kingiin.
Olen myös miettinyt, että pitäisikö mennä kulutusboikottiin, jos tuotteella on huono mainos? Että ehkä R-Kioskit YMMÄRTÄISIVÄT että niillä on ihan JÄRJETTÖMÄN huonot TV-mainokset jos niiden myynti yhtäkkiä laskisi paljon. L’Orealin mainokset ovat aina todella tyylikkäitä, vaikkeivät olekaan kovin kekseliäitä. Niissä mä aina ihmettelen sitä, miten ne varmaan maksaa sille näyttelijä Andie McDowellille ihan hirveesti rahaa että se on mukana niiden mainoksissa, mutta eivät viitsi investoida 15 euroa että vahaisivat sen viikset pois.
Paras mainos on sellainen, jonka jingle jää soimaan päähän. Niinku vaikka se yksi pizzamainos. Pizzaperjantai - Pizza uuniin ja festarit alkaa. Maku mehevä, niin hyvä ettei malta ees oottaa. Pahimmillaan alkaa tekemään ihan hirveesti mieli pizzaa ja kaupan päälle toi renkutus jää soimaan päähän koko päiväksi. Että olkaa hyvä vaan.
5 Comments:
At 1:27 PM, Anonymous said…
Ja todella uskon, että esim. Andie McDowell värjää hiuksensa ihan itse kotona wall-martista ostetulla Lorealin värillä...
At 10:30 PM, Maria said…
Yksikään ripsiväri ei myöskään toimi "yhdellä vedolla". En ylipäätään ymmärrä, kuka sutii ripsiinsä väriä vaan yhden tai kaksi vetoa. Itse tarvitsen noin neljäkymmentä vetoa.
At 2:58 PM, Anonymous said…
Lancome Definicils. Kyyyllä. (No yritin kuulostaa Kumman kaalta..)
Suosittelen lämpimästi, vaikkei se(kään) sitä sataa prosenttia pidennä. :)
At 1:43 AM, auRa said…
Ärsyttävien jinglejen ihan ykköseksi menee kyllä ne räppäävät Paula-lapset. "On Paula lehmä kuul! Se voittaa kaikki muut!" Se ei tosin herätä mielihalua ostaa Paula-vanukasta, vaan heitellä niitä lapsia kivillä, eli siinä mielessä se ei ehkä toimi ihan niin hyvin. Toisaalta, jos ostaisi Paula-vanukasta ja sitten heittelisi sitä kivellä...
At 5:46 PM, Ujuni said…
Pizza-perjantai! Just huippuuu Lotta!! :) Hyvaa jouluuuu <3
Post a Comment
<< Home