LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, March 09, 2010

iPhone - Sain, sain, sain!

Mahtavaa, äskeinen postaus oli siis nyt sitten mun uudesta puhelimesta. Kyllä mä tavallaan tiesin koko ajan, että sen ostamatta jättäminen oli vain väistämättömän lykkäämistä, ja alitajuntaisesti tietty tiesin, ettei mun selkäranka riitä lähellekään olla lopulta tätä puhelinta hankkimatta.

Mutta eipä tule nyt bloggaamiselle mitään rajaa, ei. Sitä alkaa tulla ovista ja ikkunoista ja aivan joka hetkellä. Nyt kun toi valokuvien laittaminenkin on noin helppoa, niin on täysin mahdollista, että mun blogi tulvii pian niin paljon paskaa (ja ehkä paskan kuvia), ettei sitä lue kohta kukaan. Mutta ensin mun täytyy opetella kirjoittamaan puhelimella nopeammin (kun mun äly on niin nopea, katsokaas, ja mun sormet sillä touch padilla vielä hitaat). Et joo, ihanaa, rakastan jo nyt mun puhelinta.

6 Comments:

  • At 7:52 PM, Blogger Linda said…

    Hienoa! Onnea uudelle iphonettajalle! :D Se on vaan niin überhyvä vehje. Suosittelen seuraamaan http://freeappalert.com/ tarjontaa, päivittäin tulee lista ohjelmista, jotka ovat jonkun aikaa ilmaisia. Paljon scheissea, mutta toisinaan hyviä löytöjä.

     
  • At 10:40 PM, Anonymous Tomi said…

    onnea! :D Täällä toinen iphone-bloggari... siihen jää koukkuun!

     
  • At 11:18 PM, Blogger Laura said…

    Jos tää ois Facebook, niin tykkäisin.
    Paras asia maailmassa, mihin voi laittaa melkein viis hunttia. <3

     
  • At 6:22 PM, Blogger Minja said…

    Onko iphoneen olemassa vai jokin blogger sovellus? Juuri hankin ko puhelimen ja yritin appstoresta etsiä mutten löytänyt. (Se kyllä voi johtua ihan vain siitä etten osaa)

     
  • At 11:09 PM, Blogger Lotta said…

    Minja: ei taida olla omaa appia, en ainakaan ole löytänyt, tosin en ole kyllä pitkään aikaan etsinyt. Blogia saa kuitenkin päivitettyä sähköpostitse. Saat oman "salaisen" osoitteen, johon lähetät meilin, ja se meili sitten ilmestyy sun blogiin postauksena. Nyt en yhtään muista miten se tehtiin, mutta sen on täytynyt olla tosi helppoa, koska oon siinä onnistunut :)

     
  • At 12:05 PM, Blogger Minja said…

    Kiitos vinkistä!

    Onnistuin hommaamaan sen sähköpostiosoitteen, ja olen lisännyt kuviakin sen kautta, mutta tekstit eivät tule näkyviin... Olen siihen kuvan alapuolelle kirjoittanut tekstit. Osaatko sanoa mikä on vialla? Onko siellä jokin tietty paikka mihin ne tekstit kirjoitetaan?

     

Post a Comment

<< Home