LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, October 19, 2011

Puhelimeen ei juuri nyt saada yhteyttä

Mun iPhone on rikki. Oon heittänyt sen lattiaan, hankeen, maahan ja lavuaariin vaikka kuinka monta kertaa, mutta joka kerta se on noussut sieltä vahingoittumattomana. Vaan perjantaina tuli seinä vastaan (tai oikeastaan toimiston lattia). Lasi säröllä ja tunnelma pilalla. Perjantai oli mun syntymäpäivä, joten olin hyvällä tuulella koko päivän. Siitäkin huolimatta että hajotin viidensadan puhelimen, aamulla rikoin internetin ja ATK:n työkoneeltani töissä (korjasin sen kyllä itse) ja tajusin joskus kahden aikaan että mulla on ollut mekko väärinpäin koko päivän.

Vein siis puhelimeni eilen Taskuomenaan (joka on nopein ja paras, sanovat kaikki, koska en ole ilmeisesti ainoa rähmänäppi tuttavapiirissäni), ja saan sen sieltä takaisin tänään tai huomenna. Tällä hetkellä mulla on kamala eroahdistus. Jo työmatkalla olisi ollut valtava määrä TODELLA TÄRKEITÄ ASIOITA mitä mun olisi pitänyt hoitaa (kuten tweetata huonosta sukastani, diagnosoida netistä itselläni keuhkoputkentulehdus, tsekata ovatko Saana ja Jussi tänään naimisissa vai ei, jne.).

Väliaikaispuhelimenani toimii Miehen vanha Nokian simpukkapuhelin. Ainoa ilo aamulla vanhalla ihmisellä oli huomata, että ennakoivan tekstinsyötön käyttö on vähän niin kuin pyörällä ajaminen, jostain lihasmuistista se pomppasi heti.

1 Comments:

  • At 2:38 PM, Blogger Katariina said…

    Mä NIIN tunnen ton tuskan... Itse unohdin, kuvitelkaa, u n o h d i n iPhoneni kahdeksi päiväksi Helsinkiin. Se oli kamalaa aikaa. Vanhalla simpukkanokialaisella ja prepaidilla ei ihmeitä tehdä, ei katsota Facebookkia, sähköposteja jne. vitaaleja juttuja. My precious on nyt kotona ja kauhulla odotan sitä päivää (joka vääjäämättä tulee..) kun jompi kumpi kullanmuruistani, tai allekirjoittanut, tiputtaa sen tuhannen päreiksi lattialle *nightmare*.

     

Post a Comment

<< Home