LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Thursday, March 16, 2006

Hey miss DJ, play a song for me

Mä oon niin savoir-faire mun uudessa työssä ettei mitään rajaa. Tänään mä puhuin Dallasista (the show, not the pulla), JA miksailin musiikkia (joka on paljon helpompaa kuin miltä kuulostaa). Mä oon NIIN deejii. DJ Lotta. Oh my god, this is the coolest thing ever!

Keskusta kuohuilee ja nyt taistellaan puoluesihteerin paikasta. Mikko Alkio ilmoittautui kisaan jo aikoja sitten. En tunne Alkiota itse, mutta sen käsityksen olen saanut että kaveri on fiksu, nuori, edistyksellinen ja liberaali. Mutta ei, tämähän ei suinkaan Keskustalle kelpaa, ei. Keskustalle pitää tietenkin valita joku puolikörtti kehityksen jarru maaseudulta. Kisaan on siis ilmoittautunut myös Jarmo Korhonen, Keskustan Etelä-Pohjanmaan piirin toiminnanjohtaja. Korhonen aloitti kampanjansa dissaamalla Alkiota, tämä kun on liian kaupunkilainen, vihreä ja liberaali. Sitä paitsi Alkio on ollut Rehnin staabissa Brysselissä ja kaikki kansainvälisyys on tietysti Kepun taantumukselliselle körttisiivelle aivan saatanasta. Jännäksi menee. Best case scenario (Ennen kaikkea Keskustalle mutta varmaan Suomellekin) on tietysti että Vanhanen (tai Lehtomäki!)-Alkio kaksikko valitaan Keskustan johtoon. Toisaalta kansa ansaitsee sen johtajan jonka se itselleen valitsee, joten jos esim Väyrynen-Korhonen luo Keskustan kenttäväelle tulevaisuudenuskoa ja luottamusta kehitykseen, niin siitä vaan. Keskustassa voisi olla potentiaalia, ihan totta. Jos osaavat katsoa tulevaisuuteen, that is.

Uuuuh, aamulla energia-antaumuksessani (”Mä heräsin kuudelta! I can do anything!”) ilmoittauduin Aamutiimin Kristiinan Herkuttomaan Huhtikuuhun. Helkkari. Mutta hyvä niin, alkaa suunnaton detoxaus (taas) (déjà vu, anyone?).

5 Comments:

  • At 10:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hei Mc Lotta B!(huomaa yhtäläisyys Spaissareihin). Kun seuraava askel luonnollisesti on soololevy tai vähintään remix. Niin haluan jo nyt musiikin suurkuluttajana varata ennakkopainoksen (saako nimmarilla?).;)

    Mielenkiintoisia ajatelmia vieraan(ainakin mulle) puolueen kiemuroista. Itselläni on omat(lue jääräpäiset) ajatukset politiikasta, enkä niitä nyt aio tässä alkaa tilittämään, koska bloggaamisella voi olla arvaamattomia vaikutuksia :)

    Kuullostat energisesti latautuneelta uuteen työhösi.Tsemppiä jakenties pitää alkaa kuuntelemaan päiväsaikaan tuota taajuutta.

     
  • At 9:11 AM, Blogger Ana said…

    Onneksi olkoon vaan! Osuin kuuntelemaan Dallas-pätkää, koska olin kampaamossa tutustumassa vaaleiden kestovärien fenomenologiaan. Tunnut olevan hyvinkin kotonasi radiossa :-)

     
  • At 9:47 AM, Anonymous Anonymous said…

    Olin ryhtymässä kommentoimaan Keskusta-visiotasi, kunnes viime hetkellä muistin, että olen virkamies, enkä saa ottaa poliittisesti kantaa. Joten tyydyn toteamaan, että päivän jymy-uutinen on kyllä se, että Tanja Karpelan uusi kihlattu odottaa yllätysvauvaa! (sic)
    Gorgeous!

     
  • At 10:07 AM, Blogger Lotta said…

    Kyllä! NRJ on mun uusi koti, ja studiossa on superhauskaa!

    Juhis, sä saat mun levyjä nimmarilla niin monta kun vaan jaksat kantaa!

    Virkamies: saved in the nick of time! Huh! Olisi voinut käydä hassusti jos olisitkin yht'äkkiä ollutkin jostain jotain mieltä, ei kannata yrittää.
    Pysyttäydy siis Seiska-uutisissa
    (mutta varovasti, koska eräskin nimimerkkihän antoi täällä kommenttiosiossa ymmärtää ettei ole soveliasta kommentoida poliitikkojen yksityiselämääkään ("kuka dokasi kenenkin kanssa pikkujouluissa")).

     
  • At 10:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    omg, tajusin just, että mähän alan kans kuulemaan sua nyt sitten, ku duuniin pääsen ja siellä radio on sit yleensä aina nrj:llä :)))

     

Post a Comment

<< Home