LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, March 08, 2006

Kaiken takana on nainen

Mä olen tehnyt jotain pahaa edellisessä elämässäni ja universumi kostaa mulle. Mun päälle on langetettu kirous. Eikä mikään tavallinen kirous, vaan harvinaisen cruel and unusual kirous. Se kirous on: joka kerta kun mä kuulen sanat (tai laulun) Kaiken takana on nainen, mun päässä alkaa soida se laulu, ja mun on pakko (tahtomattanikin) laulaa laulu aina loppuun asti. Tätä hankaloittaa (ja mua turhauttaa) suunnattomasti se, että mä en osaa kyseisen laulun sanoja alkuunkaan. To make matters worse Kampin keskuksessa on aseteltu kymmenen metrin välein screenejä jotka joka toinen minuutti näyttävät Sampon uutta mainosta jossa laulu soitetaan. Aaaarggh! Mikä synti voi olla niin paha että siitä rangaistaan Matilla ja Tepolla?!

Mä oon vähän miettinyt: mulla on hirvittävän outo miesmaku. Pertti Salolainen on mua 40 vuotta vanhempi, Matt Stone ja Trey Parker on hulluja (bordering on genius, though) ja David Hasselhoff on – no, David Hasselhoff. But it gets weirder. Tänään mä vähän huomasin että Simon Cowell herättää mussa tunteita. Mä en ole vielä varma onko se inhoa vai rakkautta (vai heikentynyttä näköä?), mutta jotain se on. Miten voi olla että Brad Pitt tai Tom Cruise does nothing for me? Am so abnormal. Onneksi sentään Markus Pöyhönen on mun mielestä mielettömän kuuma.

Jos jollakulla vielä on vaikeuksia keksiä mitä antaisi mulle huomenna Naistenpäivänä lahjaksi, niin voin vinkata että hajuvettä ei naisella voi koskaan olla liikaa. Etenkään Burberrya.

On a less feminine note: vähän WWE on mahtavaa viihdettä. Edge on ihana.

9 Comments:

  • At 1:30 AM, Blogger luotoja said…

    Katos Lotta on eksynyt paheen maailmaan eli katsomaan WWE:n ohjelmia. Hyvä :) Yksi sielu turmiollisella tiellä lisää.

    T: Luodon Jani Samlingspartiets Unga i Centrum rf:stä (myös turmiontiellä oleileva)

    :)

     
  • At 8:35 AM, Blogger Mari L said…

    Mä kyllä suosittelen suihkauttamaan kaupassa koehajun SJP:n uudesta parfyymistä Lovely. Aivan ihana tuoksu. Ei voi olla ostamatta, kuten kävi mulle.

     
  • At 11:48 AM, Blogger Ana said…

    Simon Cowell - vähän aikaa piti miettii, kuka helv. Mutta kun sen kuvia katsoo, niin onhan se ihan. Kylläkyllä.

     
  • At 11:58 AM, Blogger Lotta said…

    Oh please, älä opeta mutsiis synnyttämään. Ei WWE mulle mikään uusi juttu ole. Oon fanittanut jo kauan, ja käynyt katsomassa livenäkin. WAY past "eksynyt paheen maailmaan". Phyh.

    :-p

    Mun uusin on J Lo's Miami Glow, SJP:ia en ole kokeillutkaan. J Lo'kin on mun eka staraparfyymi, yleensä en ole muiden ihmisen mukaan nimettyjä ostellut.

     
  • At 3:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    ...Ainakin tänään, siis riemullista naistenpäivää!

    Siis toihan on mahtava biisi, on joskus oikein porukalla opeteltiin laulamaan sitä kotihipoissa. Varsinaisen serenadin piirteet kappale sai kun lauloimme sen voimalla seitsemän miehen sohvalla seisten eräällä koulukaverillemme neiti Ruohoselle. Reaktion olivat uskomattomat...

    Sallittaneenko Burberry myös miehille?

     
  • At 3:48 PM, Blogger Lotta said…

    Ehdottomasti sallitaan miehille Burberry (mutta siis se miesten Burberry, joohan?). Burberry sallitaan kaikille. Burberry on aina oikein.

     
  • At 4:04 PM, Blogger Cane said…

    Ai Burberry on hajuste?

    Mä olen luullut sitä vaatemerkiksi.

     
  • At 5:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ei Burberryä vaatteina, en tykkää! Ehkä jokaisella on (vähintään feikki) kaulahuivi. ruudut tuo aina mieleen..mh..en tiedä mitä, mutta hyvää se ei ole!

    Mutta Brit Red on kyllä hyvä tuoksu, kunhan ei suihkauta liikaa! EI HYVÄ!

    Hyvää naistenpäivää Lotalle (ja naisille yleensä.) !

     
  • At 11:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    No mutta helvata sentään jos kerran WWE iskee niin kipin kapin kannustamaan kotimaista vaihtoehtoa. Eli "liitto" on PWF ja esim. Gloriassa 26.05 luvassa aivan loistava tapahtuma, Mayday 3. Edgeä ei ole luvassa mutta Porvoon lahja painille Valentine painii samassa sarjassa... Välkommen mukaan!!!!

     

Post a Comment

<< Home