LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, February 27, 2006

Little Miss mood swing

Ohhhh! The Love Nestiä (eli mun valtavaa 34 m2 asuntoa) on kohdannut suuri tragedia ja mekaaninen ongelma. Mun DVD-soittimesta ei tule enää ääntä! Se on jo kauan kiukutellut, ja viimeaikoina ääntä kuului tuskin lainkaan (leffoja piti aina katsoa keskellä yötä, tai milloin vaan kun naapurin turkkilaiset olivat mekastamassa jossain muualla kuin kotonaan) ja tänään – kesken Gilmore Girlsin! (Is nothing sacred!?!) – kuului laitteesta yht’äkkiä surinaa, sitten NAKS, ja ääni vaan hävisi. Gone. Puff. Nothing. Silence. (Quite similar to miltä mä uskon että maailmanloppu pitkälti tulee kuulostamaan). Mitä mä nyt voin tehdä? Mitä järkeä on sanoa itsensä irti töistään jos ei voi katsoa DVD:tä aamulla?! Mun DVD-tön tila ahdistaa. Mä aion mennä mamman luokse katsomaan Seinfeldia.

Mulla on kaamosväsymys. Onko nyt kaamos? No ainakin mulla on väsymys. Netissä lukee että siihen auttaa kirkasvalohoito. Mulla on taskulamppu jossa on kirkas valo. Okay, this looks really stupid (laittaa taskulampun pois). Tää voi olla myös menkkailua. Miss Mood Swing is in da house! Joku universaalilääke pitäisi keksiä tällaiseen menkkahormoonivitutukseen (kenkien shoppailu auttaa useimmiten, mutta entä jos ei vaan jaksa lähteä ostoksille talvitakissa ja DVD:kin on rikki?! Prkl.). Ehkä mä voisin tässä blogissa aloittaa myös lääkäripalstan (sen parisuhde- ja seksineuvopalstan lisäksi jonka mahdollisuutta kukaan ei ole vielä käyttänyt!). Tässä esimerkkikysymys:

Käytin samaa saippuaa poikaystäväni kanssa, olenko raskaana?
Et. Ja siihen on ihan syykin. Sitä sanotaan evoluutioksi. Älä ikinä lisäänny.

Mä oisin älyttömän hyvä lääkäri.

2 Comments:

  • At 4:43 PM, Blogger Tony said…

    Joskus ratkaisu DVD:n ääniongelmaan voi olla hyvinkin yksinkertainen. Kannattaa tarkistaa, että kaikki liittimet ovat juuri niin hyvin kiinnitetty kuin pitääkin. Tässä yhteydessä tietysti tulee mieleen, että mitenkäs ne sieltä itsekseen olisivat irtoilleet tai muuten menneet sopimattomaan asemaan. En todellakaan tiedä. Se on yksi suurista mysteereistä. Näin on kuitenkin käynyt

     
  • At 8:27 PM, Blogger Lotta said…

    Kiitos Tony, mutta tota mä kokeilin ensimmäisenä. Se on ainoa tapa jolla mä osaan korjata mitään. Jos piuhat ei ole irti, tai koneen hakkaaminen ei auta niin se pitää viedä konelääkäriin tai hakea Stockalta uusi. I'm very resourceful. Mutta kiitos :o)

     

Post a Comment

<< Home