LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, February 20, 2006

Hundra! Sata! One hundred! Ein Hundert! Ezér!


TITTIDIDIIDIDII!
Olemme saavuttaneet tämän blogin
***SADANNEN POSTAUKSEN!***

(Kuvitelkaa katosta putoavia ilmapalloja, räjähtelevää konfettia ja ilotulitusta.) (Kuvitelkaa siis light-versio republikaanien puoluekokouksesta)

Perhe istuu sohvalla hyppyrimäen nokalla, perhe istuu sohvalla lätkäkaukalossa (see a pattern?), pääsylippu peliin 5,05 € tai jotain. TV-lupagestapolla on jättimäinen kampanja menossa, mainoksia pukkaa päälle kaikilta TV-kanavilta, lehdistä ja lyhtypylväiden roskisten kyljistä. TV-luvan tehotarkastukset ovat käynnissä juuri SINUN alueellasi.

Now: Kuinka paljon (euroissa) valtio menettää siinä että yksittäiset ihmiset jättävät maksamatta TV-lupamaksua? VERSUS: Kuinka käsittämättömän paljon maksaa tuollainen kansallinen mainoskampanja joka tulee kaikista medioista prime timessa? (okei, YLE ei oletettavasti laskuta, mutta Maikkari ja Nelonen varmaankin). Jos siihen lisätään vielä koko el grande hallinto joka pyörittää lupamaksurumbaa (including TV-lupatarkastajat ynnä muut) liikenneministeriössä, telehallinnossa vai missä lie ovat, niin lähennelläänkö kohta sitä summaa mikä yhteensä ollaan YLE:llä budjetoitu kerättäväksi lupamaksuissa? En tiedä, mutta voiko erotus enää olla superiso? I have NO facts to back this up, mutta kysymys on herännyt: Onko tämä kaikki tarpeellista?

Eteenpäin: Conanilla on ohjelmassaan ”Conan O’Brien hates my homeland”-sarja, jossa hän yksi toisensa jälkeen dissaa eri maita selvittääkseen missä kaikissa maissa hänen ohjelmansa näkyy. Tää voisi olla mulle varteenotettava projekti selvittääkseni ketkä kaikki kansanedustajat lukevat mun blogia. Mutta oon mä sen verran pussy että en mä ainakaan vielä uskalla aloittaa. Sitä paitsi suurin osa kansanedustajia ovat aivan huippukivoja ja en halua dissata niitä yhtään.

Toisaalta ei pitäisi nyt vaan istua tässä on my ass keksimässä triviaalia blogintäyttöä, vaan mun pitäisi olla etsimässä töitä, kuten kunnon ihminen. Hetken mä mietin että mä voisin investoida mun viimeisen palkan lottokuponkeihin, tai ruveta etsimään Osamaa (25 miljoonan dollarin löytöpalkkio) (kävin kyllä läpi kaikki muutkin FBI:n most wanted-listalta mutta niistä muista saa melkein kaikista vaan 100 000 dollaria. Eihän se riitä edes kenkiin) tai myydä jonkun elimen (mutta en löytänyt hinnastoa googlen kautta) (vaikka etsin hakusanoilla ”organ market” ja ”sell spleen”) (en tosin kyllä vielä kokeillut eBay:ta). Äh, mä mietin tätä huomenna.

Nyt pitää mennä katsomaan Sub-TV:n Seksigurut-ohjelmaa. Mahtavan ilmaisjakelulehden seksikolumnistina mun täytyy olla ajan tasolla, you see!

5 Comments:

  • At 1:01 PM, Blogger Arto J. Virtanen said…

    Voisit aloittaa dissaamalla eduskuntapuolueita (niitä on edustajia vähemmän, kritiikki ei välttämättä kohdistu keneenkään yksittäiseen edustajaan ja niitä ei kai voi kutsua henkilön kuvailuun sopivasti "huippukivoiksi").

    Tai vielä parempi: hauku puolueet, jotka eivät ole eduskunnassa. No real sense of responsibility..

     
  • At 3:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    Sulla on mun tuki!

    Tuen sinua!

    Tukemalla.

    Tukisin sinua siellä sun läksiäisbileisää myös koska olet luultavasti melko humalassa ja tarvitset kaiken tuen minkä vain saat.

    Olet ihan stanan upee.

    <3 Cristal snow

     
  • At 3:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    toi juttuhan piti siis päättyä niin ett en voi kun olen töissä tuolla maaseudulla.

    tukea... mutta tuen henkisesti.

    Sinua.

    moi

    <3 edelleen cristal

     
  • At 7:46 PM, Blogger Ana said…

    Opitko jo jotain uutta SubTV:n sketsiguruilta?

    PS. Onks toi oikee Cristal? Apua, oon täällä ihan ylipäheisessä seurassa!! :-))

     
  • At 9:22 PM, Blogger Lotta said…

    Kyllä, tuo on the one and only Cristal. I bow to her, hän on kaikista pähein. Tän viikon seksiguruista en oppinut yhtään mitään. Olen mahdollisesti täysoppinut.

     

Post a Comment

<< Home