LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, February 08, 2006

David-O, Oh David-O, where fore art though, David-O!

Mä olen valmis myöntämään mun ongelman. Hi, my name is Lotta, and mun mielestä David Hasselhoff on ihan mielettömän kuuma.

Kaikki jotka, kuten minä, eksessiivisesti seuraavat amerikkalaisia leffoja ja sarjoja (ja tietysti amerikkalaiset alkoholistit ja muut nistit) tietävät että ongelmista pääsee eroon 12-askeleen-ohjelmalla.

Mulla on kaikki oireet: Mä olen kieltänyt sen jo kauan (denial), mutta se palautui mulle tänään vividly kun David oli vierailevana tähtenä Kolmas kivi auringosta-sarjassa.

Siitäkin huolimatta että sillä oli 80-luvulla kamala kampaus ja pillihousut, siitäkin huolimatta että se ihan OIKEESTI levytti ”I’ve been looking for freedom”:in. ja siitäkin huolimatta että netissä pyörii se musavideo jossa sillä on kala suussa (!!!): David on ihan tosi sexy. Pahinta laatuani ongelmani ei ole, koska mä en sentään ole piilotellut Davidin kuvia kotonani tai keksinyt tekosyitä kuolata sen vanhoja videoita (”yks vaan, nythän on lauantai”).

Mutta kun hätä on suurin, on apukin lähellä. Hey presto: the 12-step David-detox-programme.

Step 1: Admit you are powerless over your addiction
Done. Totally, totally powerless. And VERY embarrassed.

Step 2: Come to believe that a Power greater than yourself could restore you to sanity
Ai niinku kuka? Kuka voi POSSIBLY olla joku power greater than myself (much less restore my sanity!)? What's more: Kuka voi olla greater power than DAVID?! Sitä paitsi mähän yritän zeniytyä! (Imen tätä ihme orientalteetä as we speak!)

Step 3: Make a decision to turn your will and your life over to the care of God as you understand God
”As you understand God” ei varmaan nyt tarkoita Davidia, vaikka miten hänet ymmärtäisi jumalaksi (he IS close to divine, though). Mutta siis askel numero kolme. Okei. Sure. Joo. Whatever it takes. Check.

Step 4: Make a searching and fearless moral inventory of yourself
Whoa. Moral inventory. NOT a good idea. Ei auta yhtään ketään että mä rupean tekemään moraalista inventaariota. Teen vielä sellaisia huomioita että se syöksee mut uuteen askelkierteeseen. Ja mitäs sitten tekee jos addiktoituu näihin askelohjelmiin?!? Evil circle. EVIL, I tell you!


Ohh.. vielä kahdeksan näitä. Mä oon nyt jo aivan uupunut. Ei enää askelia. Pikakelaus: amends, God, shortcoming, God, prayer and meditation, spiritual awakening. Huh. Siinä. Kaikki kaksitoista pähkinänkuoressa. Check. Ehköhän mä näillä jo pärjää. Eikä se nyt NIIN väärin ole rakastaa Davidia, eihän? Siis katsokaa nyt sen kasvoja. How could you not love that?!

6 Comments:

  • At 11:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    Krhm.

    Mulla on sulle pari linkkiä. Olen tietokonetaitamaton, joten laitan vaan ihan pötköön kas näin:

    http://koti.mbnet.fi/warlock/ylex/deivid3.gif

    http://www.mollen.net/hasselhoff%20swings.gif (jos tämä näkyy sulla liikkuvana, aina parempi)

    Että sillee.

     
  • At 12:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    Joko tuota äijää rakastaa jokaista karvaa myöten tai sitten vihaa niin että tekis mieli repiä siltä karvat, yksi karva kerrallaan.
    Itse olen tuosta välistä toi "tai" =).

     
  • At 9:14 AM, Blogger Ana said…

    Ref: kuva. Kun ton pään ottais irti ja jättäis vain nuo käsivarret, niin kelpuuttaisin. Pesemään ikkunat.

     
  • At 9:35 AM, Anonymous Anonymous said…

    Eihän deividistä voi kuin pitää. Huikeiden näyttelijataitoijen lisäksi mies on vielä erinomainen laulaja ja showmies...

    Hooked on a feeling

     
  • At 10:30 AM, Blogger Lotta said…

    Oikein, touni! Ja siis tosta hugahaga-videosta HUOLIMATTA mä olen valmis rakastamaan Davidia koko elämäni.

    Ja get this: Mulla on Davidin nimmari! Se oli kerran (jotain sata vuotta sitten) Suomessa käymässä (sillä oli Kitt mukana) ja mä näin sen livenä ja sitten sain vielä sen nimmarin.

    Se oli ehdottomasti yksi 80-luvun kohokohdistani. Herrey'sin tapaamisen ja syntymäni lisäksi.

     
  • At 10:02 AM, Anonymous Anonymous said…

    Onneksi olkoon. Muistan kun meilläpäin oli sirkuksen mukana käymässä vain K.I.T.T. eli se auto. Siihen sai mennä rahaa vastaan istumaan ja sitten napattiin polaroid-kuva (sekin taisi olla aika ihme siihen aikaan).

    Minua ei päästetty.

     

Post a Comment

<< Home