LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, February 07, 2006

Mirror, mirror on the wall... Who is the ZENest of them all?

Am so zen, am practically Gandhi. Ostin tänään jo elämäni toisen Aurveda-tuotteen (jos wannabe-intialaista-päähierontaa ei lasketa). Teetä taas. Ja otan takaisin kaiken ilkeän minkä olen teenjuojista sanonut (note please: nopeasti takki kääntyy). Ensin saunottiin Anna-Kaisan kanssa eduskunnan saunassa (ja tehtiin kaikki tärkeät päätökset, kuten siellä kuuluukin tehdä) ja detoxattiin hulluna. Sitten mentiin syömään aasialaista ruokaa (of course) ja poltettiin tupakkaa ja syötiin suklaata (ei ihan yhtä zen).

Kotiin päästyäni luin the fine print mun revitalising teepakkauksesta. Sisältää hivenaineita, antioksidantteja ja kaikkia muita universumin hyviä aineita blablabla, mutta siellä lukee myös: ”Enjoy Ayrvedic herb & spice infusion Tea throughout the day whilst following your FASTING program”!!! Yeah. Fasting. That’ll happen. Hah!

Tänään sain taas töissä karkkia. Eräs mukava kansanedustajaherra aina leikkii mun kanssa karkkileikkiä, eli laittaa kädet selän taakse piiloon ja sitten mun pitää arvata kummassa kädessä on karkkia ja sitten saa sen karkin. Ei, en yhtään tunne itseäni neljävuotiaaksi.

Mutta oh joy! Miracle-DVD-trokarikerhoni myy Gilmore Girlsin ensimmäistä kautta DVD-boxina. Emmin noin 0,3 sekuntia samalla kun vähän juvenilesti huudahtelin ja tanssahtelin ympäri asuntoani (mun vaaleansinisissä kukallisissa pitkissä kalsareissani. NOT a pretty sight). Gilmore viikonloppu odotettavissa. Linnottaudun asuntooni, kieltäydyn kaikista keikoista, keitän jättimäärän kahvia (Gilppaa katsoessa pitää aina olla kahvia.) (Starbucks kahvia.) (Kyllä, mä olen niin kelmi että juotan mahdollisille vieraille aina pikakahvia ja säästän amerikasta kantamani Starbucksit itselleni.) (Tää saattaa haitata mun kahvikarmaa, mikä on pahaksi mun uudessa zen-tilassa.) (Kylläpäs mulla on paljon näitä sulkumerkkejä.) ja katselen Starshollow’n elämää. Kuolema sille joka yrittää soittaa mulle sinä viikonloppuna.

Hallitus (maamme hallitus, ei joku mun omani) on tehnyt esityksen seksinostonkriminalisoimisesta. Sitä käsiteltiin tänään eduskunnan täysistunnossa lähetekeskustelussa. Esteettisyysnäkökulmaa ei tuotu esille tarpeeksi. Nyt kun Mikado on mennyt kiinni, niin ne kaikki kulahtaneet, aivan järkyttävän näköiset horot seisoskelevat pitkin Manskua. Korjatkaa ne pois sieltä, saatana! Snägäriruoat tulee takasin ylös kun joutuu sellaisen kanssa vastatusten Kolmen Sepän Aktian ulkopuolella. (Syväluotaava poliittinen analyysi, I know). Lähetekeskustelun viimeisen puheenvuoron salissa sai kansanedustaja Tony Halme, joka puheenvuorossaan kommentoi: ”Omana mielipiteenäni tässä lopuksi haluaisin sanoa, että jokaikiseltä pedofiililtä pitäisi leikata munat irti, lyödä ne tapilla perseeseen ja heittää ne loppuiäksi linnaan.” Crude? Maybe. Point? I’d say so.

Mä oon heteronainen, mutta täysin valmis myöntämään: Bette Midler on SPECTACULAR! Jos ette usko, katsokaa huomenna Conanin uusinta.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home