LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Friday, February 03, 2006

Alles gut

O-ou! Eduskunnan käytävällä tuli vastaan kansanedustaja joka tunnustautui blogini ahkeraksi lukijaksi. Se on hienoa. Paniikkia aiheutti se, että hän lupasi esitellä minut Pertti Salolaiselle! Mun pitää nyt heti ruveta harjoittelemaan fraaseja jossa vaikutan charmikkaalta ja tyttömäiseltä, mutta kypsältä ja älykkäältä. Apua! Aion myös prepata itseäni olemaan cool ja vähän aloof, enkä kikatteleva ja punastuva. Shit shit shit. This is never gonna work. Se on niiiiiin komea ja charmikas. Perhana.

Eduskunnassa on tänään valtiopäivien avajaiset. Noin miljaaaardi ihmistä kipittelee edestakaisin käytävillä ja henkilökunta sykkii joka suuntaan. Siis en minä, kuitenkaan. Mulle on annettu vastuullinen tehtävä seurata postimerkkispektaakkelia Kansalaisinfossa. Postimerkin suunnittelija Timo Berry on ihan André Wickströmin näköinen. Andrésta puheen ollen, on mulla keikka sen kanssa illalla. Tänään ja huomenna on keikat Club Viiruksessa, ja mä panikoin nyt jo sitä että mä joudun siellä taas vastakkain hiiren kanssa.

Aamulla kävin haastattelussa. Olen hakenut nuorisodelegaatiksi Suomen delegaatioon YK:n yleiskokoukseen. Muutama muukin oli päässyt loppusuoralle, ja tänään aamulla minua haastatteli raati joka sitten jotakuta meistä esittää. Päätös tulee kuitenkin vasta helmikuun lopulla, eli vielä pitää jännätä. Olenhan nyt jo kaikkien hyvien asioiden lähettiläs, sen voisi vielä virallistaa.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home