LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Sunday, February 12, 2006

Wine works in mysterious ways

Perjantai-iltana olin Kalevala- ja Lapponia-korulla keikalla. Minun ja Jalavan Pekan tehtävä oli spektaakkelimaisen kuvaelman ja stand up-komiikan muodossa kuvata kahden tuotteen brändien ero. Keikan jälkeen jäimme hengaamaan korulaisten kanssa vielä vähäksi aikaa keikkapaikalle juomaan muutaman lasin viiniä. Sieltä lähdimme Manalaan ja Bottalle katsomaan Pekan kaveribändiä. Paikalle loihdin myös jo yössä olevan Anna-Kaisan ja myöhemmin erään nuoren, bailun (taipuu bailu-bailumpi-bailuin) kansanedustajan. Viisi tuntia meni hujauksessa (Botta saattaa huijata kelloissaan), ja next thing I know, tuleekin jo pilkku.

Bottalla mulle tuli juttelemaan huippumukava tumma tyttö joka tunnustautui tän blogin lukijaksi. Muistikuvieni mukaan olen käyttäytynyt aivan esimerkillisesti, mutta en tainnut kysyä hänen nimeään. Tai sitten olen unohtanut sen. Anteeksi.

[Flashback] Annoin numeroni jollekin pojalle joka carries an uncanny resemblence siihen Hanson-bändin nuorimpaan poikaan. Miksi annoin numeron? Hard to say. Wine works in mysterious ways… (Vanha raamatullinen sanonta). Mä en ole ihan niin vanha vielä että olisin valmis ottamaan kauhean paljon nuoremman poikaystävän. Siis aion tottakai tehdä sen sitten kun olen ehkä neljäkymmentä. Teen Saijonmaat, ja hankin 20 vuotta nuoremman poikaystävän. Pedro the pool boy tai Sergei the plumber. Tällä hetkellä taidan kuitenkin haluta jonkun vanhemman. Aion odottaa vielä 15 vuotta ennen kuin musta tulee Hermunen.

Lauantaina olin keikalla Stockalla keskellä päivää. Se oli paljon kivuttomampaa kuin viime viikolla. Osasi odottaa minkälainen keikka se olisi, joten loppujen lopuksi mulla oli oikein hauskaa. Itselläni, ja niillä kahdella muulla ihmisellä jotka kuuntelivat. Ja ehkä sillä rouvalla joka tuli kysymään multa mistä niitä näytteillä olevia sänkyjä saa ostaa.

Keikan jälkeen lähdin kahville Pian kanssa. Mutta koska Public Cornerissa lasi viiniä maksoi 3,80 € päättelimme että on taloudellisempaa juoda viiniä kuin kahvia. Kotona olinkin jo sitten heti kahdeksan tuntia myöhemmin.

Sunnuntain kohokohta oli Unelmien Poikamiestyttö (Huippusuositun BacheLotta-TV-sarjan amerikkalainen edeltäjä)! Miksi Gilmore Girlsiä ei tullut tänään? Miksi YLE saa itsekseen päättää mitä sarjaa sieltä tulee ja ei tule?! Viimeinenkin syy katsoa YLE:n kanavia on poissa!

3 Comments:

  • At 9:44 PM, Blogger Mari L said…

    "Monien suosikki Gilmoren tytöt jää jälleen tauolle sunnuntaina 5.2. YLE TV1 on ostanut kuudennen kauden, jonka alkamisajankohta on mitä luultavimmin joulukuussa 2006. Myös aiemmin esitettyjä jaksoja on luvassa uusintana, neljäs ja nyt nähty viides tuotantokausi nähdään kesällä 2006."
    Ikävä päivä tänään kerrassaan. Löysin hienot fanisivut, kun etsin tietoa miksei Gilmoren Tyttöjä esitettykään..
    http://koti.mbnet.fi/gilmoreg/
    Ja kaiken kukkuraksi unohdin Poikamiestytön. :(

     
  • At 10:12 PM, Blogger Lotta said…

    Oh no! GG:tön existence JOULUKUUHUN asti!? Eeeiii. Onneksi mun DVD:t tulee kohta.

    Mä voin nopeasti briiffata sut Bachlorettesta:

    Seitsemän poikaa sai kenkää, mm. Stu (se vähän creepy stalkkeri-tyyppi)(jee!), Ryan (komea newyorkilaisjuristi) (buu!) ja se iiiiihana opettajapoika joka antoi sille Teddy-karhun (tuplabuu!).

    Kahdeksan poikaa sai jäädä, mm. se ärsyttävä ranskalainen ja se 25-vuotias yrittäjähäiskä jolla oli amisviikset (very strange choices...).

    Mä oon valinnut nyt uudeksi suosikikseni Jerryn. Se muistuttaa vähän Johnny Knoxvillea. Joo, mulla on outo miesmaku.

     
  • At 10:51 PM, Blogger Mari L said…

    Yökötys. Se yrittäjäukko näyttää enemmän 45 (?) kuin 25 vuotiaalta. Aivan kaamea ilmestys. Mun ehdoton s(uo)eksikki oli just se ope. Mä en kyllä muista Jerryä.
    Musta kummallisin oli ekassa jaksossa se mafiaason näkönen typikaali, joka meinas pyörtyä.

     

Post a Comment

<< Home