LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Thursday, February 09, 2006

Lotan blogi = eurosuosikki


Check it: Suosikki europarlamentaarikkoni (ja yksi suosikki-ihmisistäni!) Alex Stubb promoaa blogiani eilen (8.2) omassa blogissaan (about bloody time, sen blogi on ollut linkkinä täällä mun blogissa jo jotain 80-luvulta asti)!

The rebel in me pyrkii esiin. Mä join kahvia kahdeksan jälkeen. Living on the edge.

Tilitystä: Tulin rappuun noin kolme sekuntia naapurini jälkeen, ja vaikka hän ei edes ollut hissin ovessa kiinni silloin kun minä avasin oven (jonka hän kyllä kuuli), niin hän pujahti vikkelästi hissiin ja painoi nappia ennen kuin ehdin sinne. Siis puhdasta vittuilua! Naapurirauhan PAHIN faux pax! Kaiken lisäksi se horo meni vaan kolmoseen, jonne voi ihan hyvin kävellä. Mä meen vitosen ja mulla oli tosi painavia laukkuja. That bitch is going down. This is not over Aaltonen, Ekqvist, Tarpila tai Raitanen. I know where you live… Varo vaan jos joskus osutaan tuuletusparvekkeelle samaa aikaa. You’ve been warned. (Lööpissä luki että Ville Valo oli uhannut tappaa naapurinsa. Mä ymmärrän häntä. Ehkä sekin asuu täällä.)

Sarah Vowell oli eilen vieraana Conanissa. Se ehdotti että jos on joskus tosi tylsällä opastetulla kierroksella niin pitää kuvitella opas ihmissudeksi, niin sitten kaikki on paljon hauskempaa. Ei! Lopeta! Mä otan vastaan vierasryhmiä eduskunnassa JOKA PÄIVÄ! Ei niiden tarvitse kuvitella mua minään ihmissutena! Voisivat kuvitella mut seksin ylipapittarena (mun seksikolumnistisuus on pahasti noussut päähän) tai suurhuraalina. Sano TOI telkkarissa!

Ilta-Sanomien Diileri kommentoi blogeja tänään kolumnissaan. Finskin uusi toimitusjohtaja Jukka Hienonen ja Sanoman Mikael Pentikäinen ovat molemmat bloggaavia pomoja, ja Diileri päättelee että ehkä tämä management by blogging voi toimiakin. Hän kuitenkin sanoo pari varoituksen sanaa: ”Päätteen ääressäkään ei saa olla lörppö. Sanat pitää asettaa tarkasti, ettei tule sanoneeksi sellaista mistä myöhemmin jää kiinni”. Just. Mähän olen pyhästi vannonut etten sensuroi itseäni tässä blogissa (kuten varmaan huomaa jos yhtään tätä blogia lukee). Joten: I think we can safely say a lot of this shit is gonna come back and bite me in the ass.

Diileri lisääkin: ”Bloggaaminen voi viedä vaikka tuolin alta. Kysykää vaikka Anneli Jäätteenmäeltä”. Oh crap. No, jotain olen oppinut: jos joku faksaa mulle jotain, niin en kirjoita siitä blogiin MITÄÄN.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home