LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Friday, February 17, 2006

Kuka tajuaa Curlingia?

Kerroin miespuoliselle ystävälleni että olin ottanut töistä loparit. Selitin koko pitkän tarinan (dramatisoiden suunnattomasti) blogispektaakkelista. Ystäväni lohdutti: "no nyt sä voit katsoa Curlingia päivät pitkät". Aivan. Sehän olikin mun suunnitelma all along. "Ahh. The old blog-trick" ystäväni ymmärsi heti.

Palaute täällä eduskunnassa on ollut loistavaa. Ihmiset onnittelevat suoraselkäisyydestä. Kansanedustajat käyvät pahoittelemassa kollegoidensa puolesta. Eräänkin avustajan kommentti ruokalassa oli "you go, girl!". Mun karkkiarvuuttajakansanedustajakaverinikin oli huolissaan että missä minua nyt enää näkee?

Mun on pakko myöntää että mun uteliaisuus on herännyt. Ketkä ne kansanedustajat ovat jotka tästä blogista ovat käyneet napisemassa? En minä pahalla, ei huumorintajuttomuus mikään synti ole. Joko sitä on tai ei ole, mutta niin varmaan vaan synnytään. Ei se heidän vikansa ole. Kansakunnan tila kuitenkin näyttäisi olevan vakaa, kun ei ole tärkeämpiä asioita kuin tämä, josta käydä räyhäämään.

Calle tanssi niin hienosti eilen. Mulla itsellään meni vanhojen tanssit ohi, koska otin lukion kahdessa vuodessa. Silloin kun olisi pitänyt tanssia vanhojen tansseja, niin olin abi ja hulluna viskomassa karkkia penkkariautosta. Calle ja kolme kaveriaan olivat vuokranneet limusiinin itselleen ja daameilleen, ja sillä sitten ajelivat ympäriinsä ja joivat kuplivaa. Kyllä se aito Backlund on tuo perheen nuorimmainenkin.

Check it: Kaupunginjohtaja Jussi Pajunen on aloittanut blogin. Hän miettii että uskaltaako blogia edes kirjoittaa, "kun eduskunnastakin saa blogin takia potkut”. Ketä lie tarkoittanut?!

Enää kaksi postausta niin ollaan satasessa! Tämä on jo postaus numero 98!

Illalla keikalle Turkuun. Oon ollut siellä keikalla kerran aikaisemmin, ja silloin oli aivan loistava yleisö. Nyt esiinnyn Kårenilla, Turussa, ruotsiksi. Toivottavasti meininki on yhtä hyvä kun viimeksi. Ja teille jotka sanotte turkulaisia tyhmiksi: Höpshöps, nehän ovat ihania kaikki. Ja aivan älyttömän komeita ja kauniita kaikki.

8 Comments:

  • At 5:36 PM, Blogger Charmi said…

    Tosiaan, onnittelut suoraselkäisyydestä täältäkin. Ne, jotka vetävät näistä teksteistä eduskunnassa herneen nenäänsä, voisivat sanoa sen suoraan. Ja käydä samalla suurentamassa nenäreikiään, ettei se herne jäisi niin helposti kiinni. Polttavatkohan ne muuten sun kuvia kotonaan?

    Ai niin, ja tuo viimeinen kappale lämmitti kovasti mieltä. ;)

     
  • At 5:50 PM, Anonymous Anonymous said…

    "..otin lukion kahdessa vuodessa." Tuleeko ruotsista tuo ottaa-verbi? Kun kuulostaa siltä, että "no siinä ohimennen mä sen lukionkin siinä suoritin". Joka tapauksessa taidat olla aika viksu.

    Tai no oothan sä viksu! Kun kerta sanot, että turkulaiset on ihania ja komeita ja kauniita. Nii ollaankii! Tervetuloa siis vaan tänne meille, harmi etten pääse tänään keikalle (tulehan pian uudestaan på finska jookopliis)!

    Toinen kerta toden sanoo. En vaan ikinä meinaa muistaa tuota kirjaintunnistusjuttua.

     
  • At 2:02 AM, Blogger Lotta said…

    En tiiä polttavatko kuviani, mutta Lotta-jugurtti ja muut tuotteet (keikkani?) varmaan ainakin ovat boikotissa. Vielä ei kuulemani mukaan mikään lähetystö (komiikkaklubi?) roihua.

    Mä en ainakaan näin jälkikäteen muista että lukio olisi ollut kamalan vaikea (paitsi kemia ja biologia jotka ovat varmaan SAATANAN keksimiä, ja ovat täysin hepreaa mulle). Mulla on aina ollut kielet aika helpossa, ja lukiohan on vieläkin - jos vaan haluaa - aika kielipainotteinen.

    Mutta tää turkulaiskauneus perustuu täysin empiriaan. Joka kerta kun oon käynyt Turussa niin mä AINA nään todella paljon kauniita ihmisiä. Siellä on komeammat miehet ja kauniimmat naiset kuin Helsingissä, sen huomaa jo ihan vaan kadulla kävellessä. Monta kertaa oon miettinyt että vaikka oon niin helsinkikeskeinen ihminen, niin Turussa olisi kiva asua. No, sitten jos musta tulee presidentti niin mä saan kesäpaikan Naantalista.

     
  • At 10:32 AM, Anonymous Anonymous said…

    Mikähän puolue sun blogistasi suuttui...

    T, Maaseutua ei voi tuoda (ja hyvä niin)

     
  • At 1:03 PM, Blogger Lotta said…

    Ei, kyseessä ei ollut Keskusta. Palaset alkavat loksahdella paikalleen, ja juorukello on selviämässä. Yllättävältä taholta on nootti tullut. Toisaalta, jos nyt todellakin pitää valkata yksi kaikista kansanedustajista jolla on aikaa ja energiaa käydä itkemässä jostain näin triviaalista asiasta kaiken maailman jeesuksille, niin tulos ei oikeastaan ole kovinkaan yllättävä.

     
  • At 2:25 PM, Anonymous Anonymous said…

    Toimiiko edellisessä kommentissasi tuo pitkätukka heppu vinkkinä?

    Perin ärsyttävää kun ei voi kaikesta syyttää Keskustapuoluetta.

     
  • At 7:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    Curling on ehkä mielenkiintoisinta urheilua mitä televiisiosta tulee.

     
  • At 8:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    Arvoisa Lady Lotta! Lex Wallenstein on samaa mieltä kanssanne, että huumorintaju ei ole syntiä. Mutta Lex Wallenstein onkin valistunut ja valveutunut maailmanhallitsija.

    Kenties huumorinne osui liian hyvin kohteisiinsa?

     

Post a Comment

<< Home