LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, February 22, 2006

Watch out Mertaranta, here comes Backlund

Antakaa nitroja! Tää on hurjaa. Mä katson jääkiekkoa. Uargehoh (toi on kauhun karjaisu, jos joku ei ymmärtänyt). Tuomari on puusilmä. Jaksaa, jaksaa. Syötä! (En mä tiedä, mä yritän eläytyä). Selkee paitsio (älkää pyöritelkö silmiänne, mä TIEDÄN mikä on paitsion sääntö!). Apua apua! Ai ai ai, älä noin taklaa, toihan sattuu! (Tää voi olla just se syy miksei tytöt selosta lätkää). Roman Turek on syrjäytetty. Elävä muuri onkin Antero Niittymäki. Huh. Huuuhhh. Suomi voitti.

Mä haluaisin olla lätkäselostaja. Tai fudiselostaja. Kohta tulee digi-TV ja silloin voisi enemmän ja enemmän räätälöidä ohjelmia eri demografioille. Mä osaisin selostaa lätkää niin että tytöt ymmärtäisi. Ja jaksaisi katsoa. Kertoisin uusimmat juorut pelaajista, selittäisin säännöt ja strategiat hyvillä (esim. shoppailu- tai meikkaus-) analogioilla (Time out: alennusmyyntiä on enää 5 minuuttia jäljellä, mutta sulla on vielä kaksi Stockan kerrosta käymättä. Time out olisi siis se että voisit pysäyttää KAIKEN shoppailutoiminnan koko tavaratalossa tietyksi minuuttimääräksi jotta ehtisit miettiä strategiaasi miten optimoida viimeiset minuutit) (tavallaan). Erätauolla äänestettäisiin tähtikentällinen (eli komeimmat pelaajat).

(Okei, joo, mä alan ymmärtää miksi tätä blogia on kuvailtu blondihenkiseksi. Täähän on. Mä oon vaan ITSE ollut niin vakuuttunut siitä että tää on suorastaan korkeakulttuuria).

Komiikalla ja jääkiekolla on paljon yhteistä (paitsi että koomikon on harvemmin lähdettävä naama veressä areenalta) (onneksi). Okei, nyt kun mä mietin tarkemmin, niin komiikalla ei oikeastaan ole kauheasti jääkiekon kanssa yhteistä. Ollenkaan. At all.

Ajatelkaa jos joutuisi olemaan mukana siinä uudessa ballroom-tanssiohjelmassa "Tanssii tähtien kanssa". Se olisi jopa kamalampaa kuin olla mukana kokkausohjelmassa. Siis kyllä mä nyt baarissa osaan vähän sheikata britnien tai bioonseiden musaan, mutta mä oon vielä huonompi tanssimaan kuin kokkaamaan. Ohh. Mä oisin varmaan parempi mies kuin nainen.

Mä olen siis 25 vuotta vanha, ja paljastanpa nyt kuinka kypsä olen:
- Hauskinta lätkäpelissä on kun ne näyttää joukkueen varakapteeneja, ja alla lukee Ass captain. Ja joo, mä tiedän että se ass tarkoittaa assistantia, mutta onhan sen nyt vähän hauskaa että joku on peffakippari.
- Yksi mun suosikkileffoistani on Beavis and Butthead do America. Kun Butthead valkoisessa talossa hokee "Are you threatening me? I need TP for my bung hole" niin mä olen in stitches.
- Äitini kertoi tänään miten hänen eräs ystävättärensä ihailee minua (oikeesti!). Samalla mä niistin nenääni ja sanoin "yyyiii. Irtoräkäklimppejä". Voi olla joskus vaikeeta ymmärtää miksi ihailisi mua. Mullakin.

Ja vieläkin mä ihmettelen miksi mä olen sinkku. Voi olla joo ettei musta ihan täydellistä edustusvaimoa esim. diplomaatille saa. Beavis and Butthead ei kuulema ole the hottest topic lähetystökokkareilla.

Huomenna voin tasapainottaakseni vaikkaa syvällisesti analysoida Jane Austenin tai Kafkan tekeleitä. Heh. As if.

5 Comments:

  • At 9:57 PM, Blogger Ana said…

    "Epäkypsyydellä" on onneksi aina vaan myös ne samat plussapuolet kuin negatiivisemmatkin. Ei ny välttämättä pääse rikkaisiin naimisiin ja edustusvaimoilemaan, mutta toisaalta, tuntee ziljoonasti hauskempia porukoita kuin edustusvaimot. (Ai mistä mä tiedän?)

    Leffoista: Orgazmo on ollut oma lempparini siitä lähtien kun ikinä näin sen, http://tinyurl.com/lw6fm Ei paljo hävii Beavis & Butt Headille, veikkaan. Voiko mikään leffa, jossa on Ron Jeremy ja South Parkin luojia, olla muka huono?

     
  • At 10:00 PM, Blogger Ana said…

    Eih! http://uk.imdb.com/name/nm0005295/ Trey Parkerkin on Vaaka! :-D

     
  • At 10:15 PM, Blogger Lotta said…

    Tottakai Trey Parkerin täytyy olla vaaka! Mä olen NIIIIIIN kauan haaverillut Trey Parkerista (tai Matt Stonesta, en mä osaa laittaa niitä mitenkään paremmuusjärjestykseen), koska ne ovat mun mielestä aivan NEROJA!

    Jos saisi valita kolme tyyppiä jotka haluaisi tavata (eläviä tai kuolleita) (OIKEASTI tähän kysymykseen vastatessa kuuluu olla kypsä ja valaistunut ja vastata tyyliin Margaret Thatcher, Nelson Mandela ja Jeesus)(tai jotain), mutta mun vastaus olisi (sekuntiakaan empimättä) Matt Stone, Trey Parker ja Sacha Baron Cohen (eli Ali G)! No question about it!

     
  • At 10:16 PM, Blogger Lotta said…

    Niin siis mähän olen myös vaaka.

    JA: Pertti Salolainen on vaaka. Coincidence? I think not.

     
  • At 11:00 AM, Blogger Ana said…

    Kaikki hyvät on Vaakoja! (Oiskohan Cristal kans?)

     

Post a Comment

<< Home