LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, February 28, 2006

Lotta Michelle Gellar

I have reached an all-time-low. Katsoin Subilta reality ohjelmaa nimeltä Takaisin Telkkariin. Amerikkalaisia has-been reality-tähtiä on laitettu asumaan yhdessä taloon, kuvaamaan elokuvaa. Yksi kilpailijoista, Johnny Fairplay (ollut mukana Amerikan Robinsonissa), vetää tolkuttomat kännit koko ajan, tappelee kaikkien kanssa ja varastelee ja rikkoo kaikkien tavaroita. Yksi talon mimmeistä saa tarpeekseen ja teippaa kaikki sen kamat kattoon kuuden metrin korkeuteen. Fairplay ottaa pultit ja KAKKAA tytön sänkyyn. Seriously. Puoli tuntia elämästäni jota mä en ikinä saa takaisin. Mä en tiedä kumpi on surullisempaa: se että tällainen ohjelma on mennyt tuotantoon asti, vai se että mä en edes mainoskatkolla kääntänyt toiselle kanavalle. On a happier note: Mäkin teippasin kerran kaiken
kiinni mun työkaverin huoneessa. Se otti sen paljon paremmin kuin Johnny Fairplay.

Olin tänään ensimmäisessä opetuslautakunnan kokouksessani. Se ei ollut yhtään pelottavaa. Opetusviraston talo on ulkopuolelta vähän pelottava, mutta sisällä kaikki olivat kivoja. Suuria, dramaattisia päätöksiä ei tänään tehty, vaikkakin kaikki päätökset tietysti ovat merkittäviä niille tahoille joita ne koskee. Päivällä istuin kokouksessa pohtimassa mitä asioita olisi tärkeä nuorten kannalta yrittää lobbata Pohjoismaisen Ministerineuvoston Suomen puheenjohtajuusohjelmaan. Suomella on ministerineuvoston puheenjohtajuus ensi vuonna.

Tein netissä sinkkutestin. Tulos sanoo: [Blablabla] Whatever the case, your approach is perfectly fine as long as you are satisfied with the direction of your love life [Blablabla]. Let me tell you this: Jos mun rakkauselämän suunta olisi oikea, niin istuisinko mä illalla kotona tekemässä sinkkutestiä?!?

Mä haluaisin kaksiosaisen sukunimen. Olisi mahtavaa olla vaikka Lotta Earl Jones. Tai Lotta Bretton Woods. Tai Lotta Love Hewitt. Tai vaikka Lotta Downey Junior (by marriage, of course). Lotta Jessica Parker käy hätätapauksessa. Mä taidan hankkia taiteilijanimen. Lotta Love Chocolate kävisi.

6 Comments:

  • At 9:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    Jep! Mä aloitan päivän aina lukemalla tätä sun blogias. Mikäs sen miehisempää kuin lukea keveitä juttuja pinkiltä taustalta peiton alta (ugh! I am man).

    Olis vaan pitänyt löytää tääkin blogi pari päivää aiemmin...kävin meinaan viime to hesassa katsomassa Cuplan klubia, ajatuksena ett näkis Lotan lavalla :( No miehet häviää vissiin aina nyky-yhteiskunnassa? No ei reissu kuitenkaan ollu turha vaiks turusta asti tulinkin :)

    Joo onhan kaks osaset sukunimet hienoja, ei vaan saa antaa harkintakyvyn pettää. Kuten seuraavass: Teräsalmi-Sovijärvi, ei puutu kuin ett etunimi olis vaiks Terttu-Sisko... hehheh

     
  • At 5:44 PM, Blogger Cane said…

    Lohdutukses voi sanoa että on tullut (lomilla) kateltua tuota sarjaa kun ei aamu-päivästä aamustudioiden jälkeen tule mitään. Mutta ei se Johnny ole mitään verrattuna siihen tyttöön joka riitaantuu jokaisen kanssa ja menee omaan huoneeseen itkemään. En muista nimeä.

    Ne jotka ei lue Lotan blogia eivät ole miehiä vaan hiiriä! Paitsi jos ovat ihania naisia.

     
  • At 8:52 PM, Blogger Ana said…

    Love Hewitt? Get real! Backlund-Rothschild, tietty!

     
  • At 10:36 PM, Blogger Lotta said…

    Voi ei, anteeksi Juhis! Tulethan joku toinen kerta? Tai jos ruotsi sujuu, niin olenhan mukana Huumorimaaottelussa joka käy myös Turussa (7. huhtikuuta)! Miehet EIVÄT aina häviä nyky-yhteiskunnassa.

    Tuplanimistä mun ylivoimainen suosikki on Kylä-Harakka-Ruonala. Joku tosi korkea virkamies Ulkoministeriössä on tuon niminen.

    Kiitos Cane. Mua VÄHÄN helpottaa tietää että muutkin katsoo samaa ohjelmaa. Oliko kertaakaan sellainen tunne että 'nyt oon pohjalla'? Mulla oli. Nyt täytyy yrittää ylittää itsensä ja etsiä joku VIELÄ kamalampi ohjelma ja katsoa se alusta loppuun.

    Ja haloo! Lukee tätä miehetkin, eikä vaan hiiret. Lukeehan? Ihania naisia täällä ainakin on pilvin pimein!

     
  • At 10:42 AM, Anonymous Anonymous said…

    Luin juuri lehdestä rakkaudestasi Budapestiin. Hyvä meininki! Itsekin vierailen siellä aika ajoin, viimeksi viime syksynä!
    Käväise katsomassa kuvia inter-reililtani. Googlaa "kuvaboxi" ja hakusana nauri. Siellä on muutamia kuvakansioitani.
    Onnea ja menestystä.

    -Nauri

     
  • At 3:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    en kyl välttämättä ole samaa mieltä, mutta googlen mukaan tämä on universumin paras nettisivu-googlaaja

     

Post a Comment

<< Home