LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, March 15, 2006

NOT as easy as A-B-C

Fortum on tehnyt televisiomainoksen. Lapsia, onnellisia perheitä ja pieniä suloisia (yleinen mielipide, ei mun) koiranpentuja. Heh, näin saadaan kansa unohtamaan optiot ja bad will: babies and puppies, nobody can hate us now.

Mä meen huomenna töihin seitsemäksi. SEITSEMÄKSI. Se on way before kukonlaulu (figure of speech, trust me, mä en ole eläissäni nähnyt kukkoa. Paitsi kuvissa. Ehkä. Mä en kiinnitä kauhean paljon huomiota siipikarjaan). (Mä tulen olemaan pandemiayhteyksissä aivan ummikko).

Puhuin tästä radiossakin tänään, tää on aivan huippujuttu: Löysin Aftonbladetin kotisivuilta aivan mahtavan artikkelin joka kertoi Fröken Sverige-kisoista, eli miss Ruotsi-kisoista. Fröken Sverige ei järjestäjien mukaan suinkaan ole mikään kauneuskilpailu (they never are, are they?), vaan kisan ydin on se kuka kilpailija on ja mitä hän osaa. Heidän tulee suorittaa kolme eri koetta, mm. yleissivistyskoe. Artikkelissa paljastettiin muutama kysymyksistä. YLEISSIVISTYSTÄ tentataan siis muun muassa kysymällä: Mikä on aakkosten viimeinen kirjain? Mutta koska kysymys on kovin haastava, annetaan missikisailijoille VAIHTOEHDOT! Onko aakkosten viimeinen kirjain:

a) V
b) J
c) Ö

Vau. Ei ole kyllä tosiaankaan kyseessä vain kauneuskilpailu. Miss Ruotsin pitää selkeästi olla myös fiksu!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home