LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, March 13, 2006

Teletappihelvetti

This must be what hell is like. Olen aikaisemmin kirjoittanut mun melskaavista turkkilaisnaapureista, joiden kaikki toiminta kuuluu paperiseiniemme läpi. Yleensä heidän asunnossaan raikaa mun ilokseni turkkilaispoppi, mutta eilen saavutettiin pohjanoteeraus. Puoli kahdeltatoista illalla (kun heidän lastensa leikkitunti ilmeisesti alkaa) alkoi kuulua ihan äärettömän ärsyttävää renkutusta seinän takaa. Heristin korviani. Ei kai… ei se voi olla… eihän… Mutta kyllä! Seinän takaa kuuluu kirkas ääni: ”Tiivi-Taavi, Laa-Laa, Hipsu, Pai”. Voi helvetti. Seinän takaa kuuluu teletappivideo. Hyvä luoja. Mun on pakko muuttaa.

Elän täysin trendeissä nyt. Radiojuontajan pitää olla kaiken ajankohtaisen ja viihteen ajan hermolla. Tänään tein ensimmäisen kulutuspäätökseni silmällä pitäen huomista työpäivää. Huomenna pitää osata puhua Baarista, ja niinpä väliin jää Las Vegas. Seksikolumnistina mun pitää myös olla seksin ajan tasalla, mutta sen olen kuitenkin jättänyt väliin tänään. Ja monena muuna päivänä. Oh, I’m such a goody two-shoes.

3 Comments:

  • At 3:24 AM, Anonymous Anonymous said…

    aivan pakko *pilknus* oikea järjestys ko. laulussa nimittäin on: tiivi-taavi, hipsu, laa laa, pai :)

     
  • At 11:23 AM, Blogger Lotta said…

    Toi on tosi pelottavaa... Siis että sä tiedät.

    :-p

     
  • At 6:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    no hei, mä oon joskus ottanu niitä videoillekin..

    tietyssä mielentilassa, varsin hyvin uppoavaa kamaa ;D

     

Post a Comment

<< Home