LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, August 08, 2006

Spottaaminen ei ole sylkemistä

Olin Turussa. Hui. Mä tykkään Turusta, ja oon woman enough myöntääkseni sen. Kävin Kokoomusnuorten legendaarisessa Kesälukiossa puhumassa pohjoismaisesta yhteistyöstä ja YK:n nuorisdelegaatin hommista. Samaan syssyyn otettiin myös kuvat Imagen artikkeliin. Kuvaaja sanoi että kamera rakastaa mua. I’m SO going to pretend he doesn’t say that to everyone.

Vaikka mä vähän vastustankin kaikenlaista kuntoilua mä menin salille eilen. Vanhuus ei tule yksin ja mä huomasin että mulla on joku peffa-kautta-selkälihas rullalla (I believe that’s the medical term), joten mun oli pakko raahautua urheilemaan. Hyvä puoli siinä että pääsee töistä pois aikaisin, on että salilla ei ole melkein ketään. Vaikka meitä urheilijoita (I feel like I’m in a club now) olikin paikalla ainostaan viisi oli tietysti yksi heistä painonnostoon hurahtanut puolituttu. Kysyi sitten multa voinko tulla häntä spottamaan. Siis tekemään mitä?!? (Kyseessä ei ollut versio ruotsin sanasta spotta joka tarkoittaa sylkäistä. Mä kokeilin. Se EI ollut oikeanlaista spottaamista. Ilmeisesti. Phyh.). Spottaaminen siis tarkoittaa että nostetaan niitä painoja sen painonnostajan puolesta. Tai no ei ihan, vaan autetaan siinä vaiheessa kun painonnostaja ei itse enää jaksa nostaa sitä viimeistä nosta ja makaa kuoleman kielissä kahdeksansataa kiloa rautaa rintakehällään. I was a big help. Tuli tosi bodarifiilis.

5 Comments:

  • At 2:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    Milloin se Imagen haastattelu ilmestyy, ehtiikö jo tämän kuun numeroon?? Odotan innoissani, tykkään susta ihan hirveesti ja ostin Trendinkin sun haastiksen takia. Ja kuuntelen aina NRJ:n aamua, oot siinä ihan huippu!! Toivottavasti jatkat siellä mahdollisimman kauan... Kuulostan nyt ihan teiniX:ltä, mut ei voi mitään. ;) Oot oikeesti tosi hyvä.

     
  • At 10:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    Lotta kuiteski itse kirjoittanu ton :)
    Mut ei, oot kyllä oikeesti aika kiva vaikka ootkin kokoomusnuori..

     
  • At 10:56 PM, Blogger Lotta said…

    Hehe :o) Kiitos, oon kiva vaikka oonkin Kokoomusnuori. Kuulostaa vähän samalta kuin kommentti jonka sain Porissa teinihelvettidiskossa: "Sä oot se koomikko, mä oon nähnyt sut telkkarissa. Sä oot aika hauska vaikka sä ootkin nainen". No kerrankos sitä erehtyy.

    Lotta-fani: Voi ihanaa, sä oot suloinen <3 (toi on teineiltä opittu sydänmerkki :-p) Mä en oo ihan varma missä Imagen numerossa se juttu tulee, saattaa olla ettei vielä seuraavassa, koska kuvaaja kävi vielä tänäänkin mun keikalla kuvaamassa. Se juttuhan ei kerro VAIN minusta, vaan itse asiassa kai Kokoomuksesta mutta enpä kerro enempää ettei meni lehden yllätysmomentti pilalle. Yllätys se on vielä vähän mullekin mitä sinne tulee...
    Mutta kiitos. Oot ihana. Oikeasti.

     
  • At 5:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hehee, spottaaminen tarkoittaa noiden muiden merkitysten lisäksi myös kiipeilypiireissä kaverin varmistamista, eli kun kiivetään (tietyissä tapauksissa) ilman varmistuksia, niin toinen on sitten kiipeilijän alapuolella tukemassa niin, että jos ote irtoaa niin kipuilija ei putoa maahan selälleen... live and learn=)

     
  • At 11:30 AM, Anonymous Anonymous said…

    Taitaapa tulla syyskuun numerossa se juttu ulos..

     

Post a Comment

<< Home