LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, August 09, 2006

Tyhmyysvamma

Urheilija ei tervettä päivää nää. Mä olin taas siellä salilla, ja erittäin elegantisti potkaisin polveni johonkin vempeleeseen jota poljin (really, tää terminologia ei ole oikein hallussa vielä). Kestin sen kuin mies, ja ilmeen värähtämättä jatkoin Suomen Kuvalehden selailua (yritän myös antaa fiksun kuvan itsestäni salilla. Ja olin jo lukenut tän kuukauden Cosmon). Joo, mä en oo ihan varma saako tota edes kutsua urheiluvammaksi. Sitä pitää kutsua tyhmyysvammaksi.

Tänään oli Baarifestareiden tiimoilta keikka Sävelessä Hakaniemessä. Kahden kuukauden keikkatauon jälkeen jännitti ihan hulluna. Tai ei edes jännittänyt, vaan ahdisti. Kun ensimmäinen koomikko meni lavalle alkoi jännityskin. Samanlaista kun alkuaikoina, sydän hakkasi ja röyhtäytti. Mutta niinhän siitä sitten kävi että keikka meni tosi hyvin. Kuten aina jos ahdistaa ja jännittää ennen keikkaa. Jos marssii lavalle liikoja stressaamatta niin keikka ei yleensä mene kovinkaan hyvin. Mutta oh bless the Comedy Gods jotka antoivat keikan mennä hienosti.

Suomen ensimmäinen komiikkalevykin on tekeillä. Sen nauhoitukset tehdään sunnuntaina ravintola Dubrovnikissa Eerikinkadulla (Coronan alakerta) klo 21 eteenpäin, joten jos haluaa nähdä jotain satatuhatta koomikkoa niin kannattaa ilmestyä paikalle. Ovet aukeavat klo 20 (kai) ja spektaakkeli on täysin maksuton.

Toinen maksuton spektaakkeli on perjantaina Linnanmäellä. Kyseessä on tietysti NRJ in the Park-konsertti, jota juontaa mm yours truly. Mua sinne ei kannata tulla katsomaan, koska me sanotaan vaan tyyliin: kattokaa tossa oli toi bändi, kohta tulee toinen bändi. Ei avaruustiedettä. Mutta hyviä bändejä kyllä. Don Johnson Big Bandia ootan ehkä eniten, koska se jäi vähän näkemättä siellä Ruisrockissa (haloo, kuka jotain bändejä kerkee jossain festareilla kattoa?!). Muut esiintyjät ovat Disco, Antti Tuisku, Lovex, Roni ja Valvomo.

No perhana, pelkäksi puffaamiseksihan tämä meni. No yksi vielä: huomenna oon keikalla Amarillossa, Milenkassa ja Bottalla. Noin. Nyt tää loppu.

4 Comments:

  • At 9:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hei, eihän se ole kusetusta kun City-lehti mainostaa että tänään Manalassa olisi myös tuommonen nauruttelukeikka?

    (http://www.city.fi/baarifestivaalit)

    Eilen bussista nappaamassani flyerissa ei ollu siitä keikasta mitään mainintaa, ja nyt sinäkin unohdit (?) sen tässä?

    Mä olin ihan niinku tulossa sinne kuuntelemaan ja nauramaan vedet silmissä...

     
  • At 9:05 AM, Anonymous Anonymous said…

    Vai oliko tää nyt joku jätetään-turkulaiset-pois-kuvioista-peliliike ja kutsutaan Manalaa Bottaksi? ;)

     
  • At 9:39 AM, Blogger Lotta said…

    Hehe, noinpa juuri. Hämätään maalaisia :oD Botta ja Manala ovan samaa establishmentia mutta keikka taitaa olla Manalan puolella. Illalla nähdään :o)

     
  • At 7:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    Okei, tulehan moikkaamaan sitten. Mä olen se jolla on farkut ja paita.

    Jollei tuo riitä erottamaan muista, paljastettakoon vielä että minulla on siniset silmät.

     

Post a Comment

<< Home