LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, November 21, 2006

Uusi sinkkuelämä

Keskiviikkona tein fysiologisen eksperimentin. Voiko ihminen pärjätä kolmen ja puolen tunnin yöunilla jos päivällä nukkuu neljä tuntia varastoon? Syy tähän oli, että menin illalla ystävättäreni Cristal Snow’n kanssa seuraamaan Miss Drag Queen 2007-kisoja. Cristal Snow on hallitseva kuningatar, ja oli paikan päällä luovuttamassa kruunua seuraajalleen. Seuraajaksi valittiin NicoLa, ansaitusti.

Lauantaina teimme road tripin työkaverini Mira Kurosen kanssa. Lähdimme Lahteen juontamaan Colosseum-bileitä, jotka pidettiin Lahden uudessa messuhallissa. Esiintymässä olivat Herrasmiesliiga, Elastinen, Happoradio ja Poets of the Fall. Mikään muu kohta mun riderissa ei sitten toteutunutkaan, mutta Marko bäkkärillä kyllä oli. Mä en tosin tiedä miten meidän yhteisen tulevaisuuden käy, koska Marko ei juo yhtään alkoholia. That’s weird. Sitten se moralisoisi kun mä ottaisin viiniä (absolutistit moralisoi AINA, ainakin päässään itsekseen). Mä en tiedä kestäisinkö mä sitä. Mä luulen että meillä taitaa mennä bänks. Mä tarvitsen uuden mielikuvituspoikaystävän ja stalkkauskohteen.

Mulla on uusi työkaveri. René lopetti NRJ:lla ja nyt mun kanssa aamuohjelmaa tekee Mikko Suursalmi. Katsokaa, se on ihan hassun näköinen. Vaikka toi on kyllä tosi vanha kuva. Oikeasti Mikko on ihan älyttömän söötti. Oikeasti. Älkää uskoko tota kuvaa. Mikko on nyt vanhempi, ja nyt se on tosi, tosi komea. Oikeasti. Vaikka ette usko kuvan perusteella.


Eilen oli ensimmäinen kunnon vaalitiimitapaaminen. Oltiin ihan liekeissä. Aivan mahtavaa päästä tekemään kampanjaa. Jotenkin edes esitteiden jakaminen räntäsateessa ei nyt just vaikuta supervastenmieliseltä.

Iltalehti järjestää ”Kuvaa piparisi ja voita upeita palkintoja”-kisan. Härskiä. Etenkin jos lukee the fine print: Kilpailun järjestäjät pidättävät itsellään oikeuden olla julkaisematta kaikkia kisaan lähetettyjä kuvia. Varmistathan, että sinulla on tekijänoikeudet lähettämääsi kuvaan. Iltalehti ja Myllyn Paras voivat julkaista kilpailuun lähetettyjä kuvia ja käyttää niitä markkinoinnissaan. Mä en ainakaan kuvaa mun piparia. Vaikka mulla onkin tekijänoikeudet siihen.

3 Comments:

  • At 6:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mutta hei, ei riitä että sulla on tekijänoikeudet sun pipariin (Ja hei, ihan oikeesti... Eiks oo kuitenkin niin, että mutsillas ne oikat sun pipariin on. Sä mitään kuitenkaan osaa leipoo). Tarvii olla myös siihen piparin kuvaan...

    Siis ihan hypoteettisesti joku vois ottaa kuvan SUN piparista ja sillä kai siihen kuvaan olis sit oikat. Tietty ei oo kauheen kohteliasta kuvata toisten pipareita ainakaan yllättäen ja pyytämättä. Ja entäs se valkoinen pursote siinä piparilla? Kuka sen omistaa?

    Oisko mun pitäny lähtee oikikseen?

    Terveisin,
    Piparijuridiikan yliauktoriteetti

     
  • At 8:23 PM, Blogger Lotta said…

    Prosecution rests, your Honour. Ehdottomasti oisi pitänyt sun lähteä oikikseen. Tai oikeastaan mun mielestä sun ei edes tarvitse käydä oikista, ryhdyt vaan juristiksi ihan lahjakkuuspohjalta. Oikis on vaan monta vuotta työelämästä (ja juristin palkastasi pois). Sulla on toi jo ihan hanskassa. Mä NIIN soitan sulle sitten kun mun ensimmäistä kertaa haastetaan oikeuteen.

     
  • At 1:16 AM, Anonymous Anonymous said…

    http://irc-galleria.net/view.php?nick=TiGGer^&image_id=47990725
    - ASDAS. Lotta oli eka, ähäkutti ;)

     

Post a Comment

<< Home