LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Thursday, November 09, 2006

To Shedden or not to Shedden?

Kuka nyt oikein tietää kenestä oikein tulee seuraava Leijona-koutsi? Onko se Shedden vaiko eikö se ole? Doug asuu jossain mun mamman lähellä, ja on ihan ilo silmälle. Ja ehkä Leijonat tarvitsevat vähän ameriikan ihmemeininkiä? Mistä sen tietää? Luulisi tosin että nimenomaan jääkiekon erikoisasiantuntija Backlund osaisi vastata kaikkiin näihin kysymyksiin, mutta en viitsi nyt spekuloida. Siis ihan siltä varalta että joku yhtäkkiä huomaisikin että mun asiantuntemus on feikkiä ja perustuu vaan nuuskaamiseen, lätkäpelaajien ulkonäköön ja pikkuveljen ja sen joukkuekavereiden salakuunteluun. Vaikken itse nuuskaakaan, mutta tuen toimintaa.

Muun muassa Lovex, Hanna Pakarinen ja Humane ovat Suomen euroviisukarsinnan ehdokkaita. Mä kannatan Jani & Jetsettersiä, ihan periaatteesta. En yhtään tiedä mikä periaate se olisi.

Ruikkasin hajuvettä meidän kahden harjoittelijapojan päälle tänään. Noin koiratkin tekevät; merkkaavat reviirinsä pissaamalla. Mutta siis tää oli HAJUVETTÄ.

2 Comments:

  • At 5:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mä EN aio kommentoida sun ruikkailuja ;-) vaan kysyn, että oliko se itse Nti Backlund kun huristeli tänään minun ja virkavallan ohitse hopeaisella saksalaisella pitkin Tilkanviertoa??? Oli mukavaa poliisiväkeä nämä, jotka kohtasin (kun mun kultakärryni toinen etukulma vulgaaristi rytättiin maalaispoikien toimesta), kehut sinivuokoille. (Ja hirvittävästi ärinää niille tolloille..grrrrr...)

     
  • At 5:31 AM, Blogger Lotta said…

    Oho! Eilen en ole huristellut muulla kuin taksilla töihin (mutta se oli aamuviideltä), bussilla kotiin ja illalla metrolla (kyllä, metrolla!) Vuosaareen ja takaisin. I WISH että mä huristelisin jollain hopeisella saksalaisella (oletan että tarkotat autoa, etkä esim. hevosta) pitkin Helsingin katuja.

     

Post a Comment

<< Home