LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, November 01, 2006

Veemäistä asiaa

”Politiikka on stand up -koomikko Lotta Backlundin suuri intohimo. Viime helmikuussa Lotan, 26, ja rakkaan politiikan välinen pitkä suhde sai ensimmäisen kolhun. Hän suututti kansanedustajat blogikirjoituksillaan ja joutui eroamaan eduskunnan palveluksesta. Eroon häntä ei suinkaan painostettu, mitä nyt vain vaadittiin valikoimaan sanansa tarkkaan ja olemaan hiljaa politiikasta. Sama kuin pyytäisi tiikeriä tiputtamaan juovansa.” Ja se jatkuu.

Jokuko ei lue Vee-lehteä? Tai asuu korvessa tai ulkomailla? Lue artikkeli tästä. Ihania nuo Vee-lehden ihmiset.

4 Comments:

  • At 10:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    MOikka Lotta!

    Pitikin oikein kommentoida mutten muistanut, hyvä kun itse otit asian puheeksi. Olen lukenut susta monen monta artikkelia, mutta toi oli kyllä ehdottomasti paras. Loistavasti kirjoitettu!

     
  • At 1:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    Joo tää oli kyllä paras artikkeli mitä olen sinusta Lotta lukenut. Ja mä olen lukenut niitä jo aika monta. ;) Mutta tässä jutussa osaamisesi ja hieno persoonasi pääsi parhaiten oikeuksiinsa. Ja se, että sulla on asennetta etkä alennu muiden pompoteltavaksi, et vaikka kyseessä olisi eduskunta. Mitäpä tässä voi taas muuta sanoa kuin sen vanhan tutun kommentin, että oot mun idoli. =)

     
  • At 3:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    Moi kollega. Olin eilen esiintymässä varsin yrittäjähenkisessä tilaisuudessa, jonne tupsahti myös Kimmo Sasi. Hän intoutui kehumaan sinua kovasti ja pakkohan minun oli yhtyä kehuihin. Tosin sanoin Kimmolle, että mahtaisikohan Lotan puoluevalinta vaikuttaa hänen mielipiteeseensä, mutta siihen en saanut vastausta. Otin vahingossa V-lehden ja luin haastattelusi. Se oli hyvä. Työniloa pikkujoulukeikoille.

     
  • At 6:29 AM, Blogger Lotta said…

    Kiitos, ootte kultaisia!
    Ja kiitos Anitta! Joo, me ollaan Kimmon kanssa lähes bestiksiä, Kimmokin on käynyt Hankenin. Kimmokin on suomenruotsalainen, eli me ollaan melkein sama ihminen. Paitsi että mä oon ehkä vähän nätimpi. Toivottavasi. Se on kuitenkin mies. Itsellesi hauskaa pikkujoulukeikkaputkea. Jaksaa, jaksaa, ite tulit.

     

Post a Comment

<< Home