LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, October 16, 2006

Birthday girl

Synttärit oli lauantaina! Ja mitä mä teen heti synttäriaamuna? Meen Vanhalle yläasteelleni, koulun penkille. Tarkoitus oli keskustella Norssin johtokunnan kanssa koulutusasioista opetuslautakunnan ruotsinkielisen jaoston kanssa. Koululla on avoimien ovien päivät, ja ensin meidän on tarkoitus osallistua opetukseen.

Flashback: Kello on 12.27. Salee ehdin vielä tupakalle ennen kuin tunti alkaa. Hermostunutta pälyilyä ovelle, näkeekö joku (ope) että mä oon tupakalla? Meen vähän pidemmälle nurkan taakse. Kun oon valmis, meen takaisin. Perhana. Tunti on alkanut jo. Koputan oveen. Flashback taas. Näin se oli aina kun mäkin olin yläasteella. Tässä luokassa opetettiin silloin suomea, tänään luokassa 103 on englantia. Englannintunti oli tietoinen valinta. Mä oon aika varma että mä olen tehnyt jonkinlaisia pyhiä lupauksia ylioppilaaksi päästessäni, etten enää ikinä opiskele biologiaa tai kemiaa. Toisaalta halusin ehkä myös valita aineen jota osaan (englanti), jotta en tuntisi itseäni tyhmemmäksi kuin yläastelapset jossain aineessa (biologia, kemia). Valintaan vaikutta myös se, että enkuntunti pidetään ekassa kerroksessa, enkä mä jaksa lähteä kiipeämään neloseen.


Illalla olin keikalla Studio Pasilassa. Siellä on aina yhtä huippua esiintyä. Keikan jälkeen menin tapaamaan Piaa ja Caroa Rotterdamiin, josta siirryimme jossain vaiheessa Presidentti Clubille. Pressasta ollaan ilmeisesti tekemässä jonkinlaista Helsingin hotelli Vantaata, mutta vielä siellä ainakin on kaikenlaista porukkaa. Paikalla oli myös Jere Karalahti. Olin ihan star struck, mutten mennyt juttelemaan. Jere näytti olevan vähän viihteellä. Yhtä star struck olin viimeksi Belgen synttäreillä kun bongasin Urpo Martikaisen. Wow.

2 Comments:

  • At 5:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hyvää b-day'tä vähän jälkijunassa! Ja, oikein teit, ei Jere K:lle kannata puhua :)
    V

     
  • At 9:15 PM, Blogger Lotta said…

    Kiitos kiitos! :o) Lupaan yrittää olla puhumatta Jere K:lle. Mutta siitä Urpo Martikaisesta en kyllä lupaa mitään! :-p

     

Post a Comment

<< Home