LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, October 04, 2006

Rotta Backlund

Mä tein mun ensimmäisen ROTTA-BONGAUKSEN! Lafayetten ja Houston streetin kulmassa. Mä tiedän että niitä on tässä kaupungissa ihan kaikkialla, mutta mä ajattelin että out of sight, out of mind. Mistä sen tietää vaikka Rudy Guliani olisi ensin deletoinut kaupungista rikollisuuden, ja nyt rotat? Ehkä toi olikin VIIMEINEN niistä rotista? Hardly. Mä näin myös ensimmäisen torakkani.Tosin torakkani kuulostaa nyt ehkä vähän väärältä, koska se ei suinkaan ole MINUN torakkani. Todellakaan.

Mä oon todella paranoid (en se biisi). Molemmissa hotellihuoneissani jouduin tömistelemään hulluna heti kun tulin huoneeseen, jotta rotat ehtisivät pois alta. Sitten tein (salapoliisi Tutkasilmä) perusteellisen tutkkmuksen ympäri huonetta jotta heti löytäisin mahdolliset reiät seinässä josta rotat voivat tulla ja mennä. Sen jälkeen olisin siis voinut hysteerisesti tuijottaa sitä reikää herkeämättä koko matkani ajan, tai virittää niille ansan, ja blokata reiät roskiksilla.

Mulla on aika paljon parannusehdotuksia YK:lle. YK:ssa saa polttaa vähän missä vaan. Istuntosalissa en oo vielä uskaltanut pistää tupakaksi, mutta mä oletan että lähes kaikkialla muualla. Ainakin tietokoneiden ääressä käytävällä sakki vetää körssiä ihan surutta. Kahvilassa saa (tietenkin) myös polttaa. YK lieneekin siis tyyliin ainoa talo koko Manhattanilla jossa enää saa polttaa sisällä. Mutta missään ei ole tuhkakuppeja! Kahvila on selkeästi paikka johon mennään tupakalle, sen huomaa. Mutta kahvilassa EI ole tuhkakuppeja, eikä niitä saa tiskiltä. Ja sillon joutuu tekemään niin kuin minä, ja varastamaan jonkun viattoman turkkilaismiehen kahvikuppi ja käyttää sitä tuhkakuppina. No en mä sitä oikeasti VARASTANUT, ja se ukko antoi luvan. Tavallaan. Sitten tekisin ehkä myös aloitteen vessoista. Paperi on liian ohutta, ja automaattisuus pelottaa mua. Vessa vetää itsensä samalla hetkellä kun peffa nousee renkaalta.

Näin Kazhakstanilaisia YK:ssa. Ne ei näyttänyt yhtään Boratilta. Ja pöh! Mun piti postata tänne muutama kuva, mutta eihän tää kone mitään sellaista anna tehdä. Kuva tosin löytyy myös täältä. Se on YK:n yleiskokouksen istuntosalista (mutta älkää siis käsittäkö väärin, mä en suinkaan istunut Montenegron paikalla, niin kuin ehkä kuva antaisi ymmärtää).

6 Comments:

  • At 5:58 AM, Blogger luotoja said…

    Onnea ehdokkuuden johdosta. Pistä hyvä kamppanja/show pystyyn.
    -Jani/skn

     
  • At 9:38 AM, Anonymous Anonymous said…

    Tarkoitus ei ole pilata mielenrauhaa, mutta eniten pelästyin USAssa sellasta 4cm honteloa hämähäkkimäistä otusta, jonka yhtäkkiä huomasin nilkallani kiipeemässä (kurkkua kohti?!). Oli nopee ku mikä, yritin murhata sen kostoksi melkein sydäristä, mutten osunut.

     
  • At 10:51 AM, Anonymous Anonymous said…

    Toivottavasti rotat ja torakat pysyy jatkossa poissa sun silmistä. Rottia on muuten myös Helsingissä, jopa enemmän kuin ihmisiä. Myös Töölössä. :(

     
  • At 11:33 AM, Anonymous Anonymous said…

    Rakas Lotta!

    On niin ihanaa lukea sun kokemuksista, tulee niin elävästi mieleen oma YK- nuorisodelegaattius, oi niitä aikoja- tyyliin :D

    nauti koko rahalla ja muista pitää mainetta yllä usa:n vastaanotolla (jos siellä on taas karaokea, niin suomalaisen nuorisodelegaatin on laulettava! onneks sulla on oikeat eväät siihenkin:)

    Rottia en muista nähneeni, mutta keskuspuiston oravat ovat mielestäni lähellä rotan ja oravan risteytystä (ehkä jotain vielä isompaa otusta osittain mukana...), sen verran mötkyjä olivat.

     
  • At 12:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    Onnittelut myös minun puolesta!

    -Viljami-

     
  • At 6:38 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mielenkiintoinen tämä löytyi. Käypä Lotta joutessasi katsomassa www.paavo.vuodatus.net
    Liekö kyseinen eduskunnan virkamies myöskin irtisanomisuhan alla? Vai liekö blogiaan lukee kukaan?
    Blogissa käydään läpi mm. ministeri Saarelan hengenelämää sekä arvioidaan eduskunnan naispuolisten virkamiesten eroottista vetovoimaa.

     

Post a Comment

<< Home