LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, September 18, 2006

Hajuharha

Kun jotkut luulosairaat kuulevat ääniä, niin miksi kutsutaan sellaista joka haistaa hajuja? Mulla on vieläkin hirveä nuha, enkä oikein tunne mitään hajuja. Mutta välillä – ihan eri paikoissa! – mun mielestä lehahtaa ihan ihmeellisiä hajuja. Kakka, useimmiten. Hajuja ei tunne kukaan muu (kuten hullujen päänsisäisiä ääniäkään ei kuule kukaan muu). Oonko mä tulossa hulluksi? Näinkö se alkaa? Perhana.

Kaverini Fredrick Federley valittiin eduskuntaan Ruotsissa. Ihan mahtavaa. Mä jopa lintsasin nukkumaanmenoajastani muutaman tunnin eilen illalla, ja katselin vaalituloksia SVT:lta. Seisten, koska mun peffa on niin kipeä. Mä pyöräilin mun äidin luokse ja takaisin eilen, ja nyt mulla on persaus ihan hellänä. Ei siis suinkaan minkäänlaista mukavaa treenikipua, vaan tää johtuu siitä (tod. näk. saatanan suunnittelemasta) satulasta joka siinä mun pyörässä on. Voiskohan siihen esimerkiksi sitoa tyynyn, vai olisko se liian amatöörimäisen näköistä?

Tänään Lahteen Pohjoismaiden Neuvoston kokoukseen. Fascination nation.

3 Comments:

  • At 3:44 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hei, mä olen just aika äskettäin lukenut jotain hajuharhoista. Taisivat liittyä johonkin kohtuullisen tappavaan sairauteen.

     
  • At 3:49 PM, Blogger Ana said…

    Flunssassa hajuharhoja on aina.

     
  • At 1:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    Anteeksi pikkumaisuuteni, mutta...Luulosairaat harvemmin kuulevat ääniä, kyllä ne ovat ihan oikeasti sairaita, jotka niitä ääniä kuulevat. Eikös juu:-)

     

Post a Comment

<< Home