LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Thursday, September 14, 2006

The return of Kapteeni Käärme

Kipeä. Vieläkin. Mä vastustan kipeyttä erittäin vahvasti. Ensimmäistä kertaa elämässäni oon joutunut perumaan keikkoja, siksi että oon sairas. Ääni ei oikein kuulu ja nenä valuu. Mutta sairaankin ihmisen elämässä on valopilkkuja!

Avasin yhtenä päivänä hotmail-sähköpostini ja siellä oli ihan tuntemattomalta ihmiseltä sähköposti. Oh my God! Lähettäjä oli KAPTEENI KÄÄRME! Siis ei nimeltään, vaan se ihan oikea Kapteeni Käärme joka kuskasi mut Vaasasta Helsinkiin. Otan takaisin kaikki ilkeydet mitkä sanoin siitä lentoyhtiöstä, koska kapteeni oli huumorintajuinen (JA lukee tätä blogia!).

Mun tietokoneella on asenneongelma. Se jumittelee ja mikään ei oikein toimi niin kuin pitäisi. Mun tietokone on vähän niin kuin minä kankkusessa.

3 Comments:

  • At 5:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kapteeni Käärme, mainiota! Minut lennätti tänä kesänä Blue1-siivin Sveitsistä kotiin kapteeni Paukku. Jonkinlaisia tuntemuksia sekin nimi herätti, mutta ei kyllä luottamustuntemuksia...

     
  • At 6:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    lentokapteenit on usein melko hotteja. Sinuna tsekkaisin tän kapteeni Käärmeen, kun munkin työpaikalla oli aikoinaan yksi erittäin hot ex-lentokapteeni. Lotta Käärme. Who could resist that?!
    -minh-

     
  • At 9:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    Niinpä. Koskaan ei tiedä kuka blogiasi tarkkailee.

     

Post a Comment

<< Home