LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, September 11, 2006

Ben & Jerry's!

YÄK. Mä oon kipeä. Sairastaminen on heikoille, ja nyt mä oon sairas. Mä olen kuitenkin sitkeä, enkä usko esimerkiksi sairaslomiin ja niinpä menen sitkeästi töihin huomennakin. Mun on parempi parantua ennen perjantaita, koska silloin menen vieraaksi Uutisvuotoon. Siellä ei voi olla nenä punaisena ja sekavana (se kuuluu perjantai-iltaan). Mä oon pumpannut itseeni Panadol Hotia, Burana C:ta, appelsiinimehua ja kaikkea muuta C-vitamiinipitoista. Ja jäätelöä.

Mä en ole mikään jäätelön suuri ystävä. Paitsi tietysti Amerikassa, jossa saa Ben & Jerry’s-jäätelöä. Se on hyvin usein ihan ensimmäisiä rituaaleja jokaisella amerikanmatkalla: Mennään kauppaan ja ostetaan Ben & Jerry’s Cookie Dough tai Phish Food-jätskiä. Mutta nyt. Nyt se on tapahtunut. Ben & Jerry’s jädeä saa Suomesta. Tosin se on piilotettu Lauttasaaren Valintataloon. Onneksi Salapoliisi Backlundilta ei jää mitään huomaamatta. Haukansilmä.

6 Comments:

  • At 10:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    ben & jerry's saa myös nykyään muistaakseni Stockmannilta. Sieltä sain ainakin Cherry Garcian ja olisko ollut Chunky Monkeyn... Correct me if I'm wrong!

     
  • At 11:28 PM, Blogger Ana said…

    Valkosipuli (jos et kestä livenä, ota tabuina) ja inkivääriraasteella ja hunajalla terästetty kuuma vesi pelastaa paljon. Tosijuttu.

    Uutisvuotoon!!! Jiaa, muutenkin mun ainoo lemppariohjelma :-)) Huibua.

     
  • At 5:30 AM, Blogger Lotta said…

    Ooh! Joo, Cherry Garciaa ja Chunky Monkeya löytyi myös tuolta. Jee! Nyt tänne tarvitaan enää Starbucks, and I'm all set.

     
  • At 4:24 PM, Blogger Osakeyhtiö Huovinen said…

    Mun täytyy sanoa, että olen tällä hetkellä kurkkua myöten täynnä kaiken maailman jäätelöitä. Mehujäät menee juuri ja juuri alas.

    Laskin juuri, että päiväannos on 4000mg parasetamolia ja 2400mg ibuprofenia.

    Multa vietiin keskiviikkona nielurisat, enkä ole saanut varasta kiinni. Enkä ole tottunut olemaan duunitta. I can feel you.

     
  • At 8:31 PM, Blogger Antti said…

    Jepjep, huomasin tuon tosiaan Larun Valintatalossa. Mutta myös Ruttopuiston Sestossa oli kaappi. B&J on supernamia :)

     
  • At 12:01 AM, Anonymous Anonymous said…

    miksi haluatte olla nuin amerikkalaisia? helvetin surullista sulatusuunikulttuuria.

     

Post a Comment

<< Home