LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, August 15, 2006

Yläasteneropatti

Maailman laiskin bloggaaja. Sorry. You deserve much better.
Hurjaa menoa on ollut. Lintsin konsertissa perjantaina oli 24 000 katsojaa. Okei, ne eivät ehkä kaikki olleet tulleet sinne katsomaan minua, mutta all the same, oli aika huikea fiilis seistä sellaisen sakin edessä. Porukkaa oli paljon, ja lava joistakin aika kaukana ja niin meille tytöille tietysti laitettiin kunnon lavameikki. Teollisuusmaalilta se ehkä enemmän tuntui, ja joka kerta kun katsoin peiliin, tuli fiilis että sieltä takaisin katsoo drag-queen. Olin kyllä tosi nätti vaikken montaa ilmettä uskaltanutkaan tehdä, siinä pelossa että irtoripset putoaa tai naama alkaa rapisemaan. Didn’t happen. Niitä ripsituppoja kyllä sitten löytyikin ympäri lavuaaria seuraavana aamuna.

Lauantaina olin juontamassa Ilkka ja Heikki Jääskeläisen yksityiskeikan jonka oli järjestänyt Daim. Mä en enää ikinä aio tehdä mitään muita keikkoja kuin suklaafirmojen keikkoja. Sain niin paljon karkkia etten melkein jaksanut kantaa sitä kaikkea kotiin asti. Ymmärsin onneksi heti antaa siitä noin kolmesataa kiloa mammalle, töihin ja Thomakselle. Se kassi ei kyllä näytä yhtään tyhjemmältä. Hmm. Is there such a thing as too much chocolate?!

Baarifestarit menivät hyvin, sunnuntain nauhoitukset menivät hyvin. Kaikki on mennyt hyvin.

Eilen aamulla aamulla Ilta-Sanomat, ja siellä sitaattiosiossa pääkirjoituksen alla oli mun sangen älykäs sitaatti Trendin artikkelista. Jotain että olen katkera siitä ettei mua ala-asteen kolmannella valittu Luciaksi, mutta onneksi ymmärsin että minut on tarkoitettu suurempiin asioihin. Kuva oli hyvä. I have my priorities right. Tänään olin taas Ilta-Sanomissa. Koulun alkajaisten kunniaksi IS teetti neljällä eri alan ihmisellä yläastekokeet. Perhana. Hävetti jo kun annoin kokeen toimittajalle takaisin, mutta onneksi olin kuitenkin lehden mukaan testivoittaja parhailla pisteillä ja lyhyimmällä ajalla. Voi saatana, mikä pätijä.

6 Comments:

  • At 12:50 PM, Anonymous Anonymous said…

    No such thing. Älä tyttö houri. Suklaa on ja pysyy. Vaikka sitä hetkellisesti olisi enemmän kuin tarpeeksi, tulet pian huomaamaan, että sitä on jälleen liian vähän. ugh.

     
  • At 1:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hyvä Lotta! Vähän tuuletin kun luin sen yläastejutun. Fiksuista fiksuin! Sulla on hauska blogi. Mua mietityttää yks juttu: käytätkö puhuessaskin noin paljon englantia?

     
  • At 2:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    kuka on thomas?

     
  • At 5:17 PM, Blogger Lotta said…

    Margo: oot kuitenkin oikeassa. Suklaata en voi ikinä olla liikaa.

    anonymous: Kiitos :o) ja kyllä, käytän puheessakin koko ajan englantia. Vähän oon yrittänyt karsia radiossa, mutta kyllä sitä sielläkin pääsee.

    tiina: Thomas on mun kaveri :o)

     
  • At 9:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    Voisitkohan sä kehua ittees vielä vähän enemmän? Eihän tätä roskaa jaksa lukea.

    Ja puhu siellä radiossakin joskus jotain jos oot muka siellä duunissa.

     
  • At 6:35 AM, Blogger Lotta said…

    No mutta, eihän tätä pidäkään lukea jos ei jaksa tai halua. Ja missäs sitä itseään loputtomasti kehuisi jos ei päiväkirjassaan? Ja joo, joskus voi joiltain mennä sarkasmi ohi. Senkin takia kannattaa lukea muita blogeja.

    "Puhu radiossa joskus jotain jos muka oot siellä töissä". Siis tä?

     

Post a Comment

<< Home