LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, October 23, 2006

My so called life

On olemassa supermielenkiintoisia kokouksia. On olemassa supertylsiä kokouksia. Ja sitten on olemassa niitä, joissa pohtii josko kahvikupinsirpaleella saisi harakirin (tai joukkomurhan) tehtyä, ja joiden aikana ehtii laskea rakkausprosentit (muistatteko rakkausprosentit?!) kaikkien tuntemiensa miesten (ja muutaman tuntemattomankin) kanssa.

Ote kokouksesta. Keskustelun aiheena tilanvaraus:
Virkamies: ”…tilan voi perua xx päivämäärään mennessä, eli ei tässä vielä olla paholaisen kanssa sopimusta allekir…”
Puheenjohtaja: (Keskeyttää) Ei! Paholainen pukeutuu Pradaan! (toim. huom.: What the fuck?!? Veikkaan että kyseessä oli vitsi. Tai Tourette’s. Vaikea sanoa. Virkamies hymyilee kohteliaasti ja jatkaa)
Virkamies: …eli jos perumme xx päivämäärään mennessä, tämä ei maksa meille penniäkään”.
Varapuheenjohtaja: Senttiäkään siis, hahhahhhaaa! vanhempi herra höröttää.

Tuo ote ei tosin kuvaa kokousta ollenkaan, koska toi oli kokouksen kohokohta. Toi oli ratkiriemukasta. Siis verrattuna muuhun kokoukseen. Kaikki on niin suhteellista.
---

Klo. 14 Kokousta on kestänyt tunti, ja menemme esityslistan kohdassa 5. Kohdat 1-4 oli kokouksen järjestäytymistä.
Klo. 14.41 Esityslistan kohdassa 7. Kohtia yhteensä: 18.
Mitä jos tää kokous ei lopu ikinä? Mitä jos täältä ei pääsekään koskaan pois? Mun pitäisi aloittaa eduskuntavaalikampanjointi viimeistään vuodenvaihteessa, mitä jos mä oon silloinkin vielä täällä?!? Lähetin kaiken varalta vaalipäällikölleni tekstarin, jotta se tietää missä olen. Eli tarkemmin sanottuna mistä ruumiini löytyy mikäli käy ilmi että tylsyyteen voikin kuolla.

3 Comments:

  • At 12:01 AM, Blogger Ana said…

    Lotta. Mä tunnen niin syvästi sun tuskan. Olen joutunut pakosti olemaan vuosikausia sihteerinä kokouksissa joissa ei ole päätä eikä häntää, ja joissa puheenjohtajan vosis korvata keittiöjakkaralla eikä kukaan huomaisi mitään.

    Ne kaikki muut voi päästä sieltä pois, jopa puheenjohtajalla on varajäsen. Mä vain olen TÄYSIN KORVAAMATON.

    Diapamia. Lisää Diapamia.

     
  • At 1:27 AM, Anonymous Anonymous said…

    kafkalla nämä.

     
  • At 10:28 AM, Anonymous Anonymous said…

    My So Called Life. Siinä on oikeasti sarja, joka kulkee alltimefavorites-sarjassa kakkosena heti Gilmore Girlsin jälkeen. Mistähän sen jaksoja saisi vielä käsiinsä...

    Niin, ja tosiaan, kyllähän noita kokouksia riittää, joissa niin mielellään alkaisi vaikka itse heiluttamaan sitä nuijaa, että saisi vähän eloa ja etenemistä ilmoille.

     

Post a Comment

<< Home