LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, October 16, 2006

Artistinimi haussa

Katsokaa, täältä voi kuulla Poets of the Fallin synttärikeikkani. Älkää hämääntykö siitä, että siinä lukee Poets of the Wall, kirjoitustaito ei ole vaatimus meidän firmassa.

Tänään aamulla oli luksusaamu. NRJ:n iltapäivien juontaja Tuottaja Jääskeläinen tuli ennen kahdeksaa ja kokkasi meille omelettia, nauravia nakkeja ja köyhiä ritareita. Tuottaja Jääskeläinen huijasi minua vedonlyönnissä keväällä, ja joutuipa nyt sitten maksamaan siitä. Tohon voisi tottua. Sitä paitsi tulimme siihen tulokseen, että jos tuottajalla joskus radioura ei enää etenekään, niin maailman paras humppabändinimi olisi Jani Jääskeläinen ja Köyhät Ritarit. Ekaa sinkkua ja lavatanssikeikkaa odotellessa.

Mulla on myös uusi ura alkanut. Meillä oli Technicolour haastattelussa viime keskiviikkona, ja jotenkin (mä en oo ihan varma miten tässä näin kävi) Jimi Pääkallo (tai niin kuin meidän säätiedottaja Lefa sanoi: Jimi Sääpallo) liitti mut heidän bändiinsä. Eli mä oon nyt Technicolourissa. Mä oon rokkari. Näkeehän sen jo päällepäin. Täältä voi kuulla miten tässä näin pääsi käymään. Tosin mulla on pieni dilemma, koska muulla bändillä on hienot artistinimet: Jimi Pääkallo, Gary K. Kojootti jne. Mun pitää saada artistinimi! Tätä sietää pohtia.

2 Comments:

  • At 11:02 PM, Blogger Tea said…

    Mitä vikaa on taitelijanimi Lotta Lovessa :O?

     
  • At 11:55 PM, Blogger Kriisi said…

    Lotta Love on ihan hyvä tollaseen romanttisenrokkiseen pumppuun. Mut jos se ois punk-bändi, niin sun pitäis ehdottomasti olla Back Lot!

     

Post a Comment

<< Home