LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, October 25, 2006

Arriba arriba arriba

Menin eilen seitsemältä nukkumaan. Mä oon kuin pikkulapsi. Paitsi että pikkulapset saa mennä myöhemmin nukkumaan kuin minä.

Kaksi kollegaani ovat saaneet lapsia (ei keskenään, vaan eri ihmisten kanssa), ja nyt me mennään tapaamaan molempia. Toivottavasti ne ovat kilttejä ja ihania ja sööttejä. Muuten mun biologinen kelloni (anteeksi, mä olen vannonut etten käytä B-sanaa...) vetää taas kolme kierrosta taaksepäin eikä mun mammastani ikinä tule mummoa.

Viivi Avellan sanoi tänään NRJ:n aamulähetyksessä että kirjoittaminen on kuulema hänelle "se juttu". Eli lisää kirjoja on odotettavissa. Goody. Viivi kertoi että on saanut lukijoilta sellaista palautetta, että ne lukivat kirjan päivässä ja nauroivat koko ajan. Niin mäkin. Jos ihmisellä menee enemmän kuin päivä sen kirjan lukemiseen, niin mun mielestä lukijan äidin pitäisi puuttua asiaan koska teksti ei ole ollenkaan sopivaa tokaluokkalaiselle.

3 Comments:

  • At 1:10 PM, Blogger Frida said…

    LOL :D

     
  • At 10:19 PM, Blogger annushka said…

    on se kumma, munkin biologinen kello sanoo, et on aivan ihanaa, ettei kukaan tuu lauantaina aamukuudelta herättää, ei tarvii sietää kenenkään korvatulehduksii tai muita rokkoja, ja bilettää voi mennä at short notice eikä tarvi hommata miljoonia maksavaa lapsenvahtia kuukautta etukäteen...

    on kai ne lapset ihan kivojakin välillä :)

    t. itsekäs urbaani sinkku
    (kyllä 10 vuoden päästä soi erilainen epätoivon ääni kellossa. mut se on vast sillon...)

     
  • At 10:54 PM, Blogger Mirjami said…

    Heh, hauska juttu! Komiikkasi viihdyttää muutenkin, mutta löysin blogisi ihan sattumalta.

    Kiva että Viivi on löytäny 'oman juttunsa'. Jessus. Oispa mullakin tarvittava itsekritiikin puute tehdä rahaa noin älyttömillä jutuilla.
    Onnea vaaleihin.

     

Post a Comment

<< Home