LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, November 13, 2006

Vantaalla on kilttejä lapsia

Vantaalaiset lapset ovat sitten hyvin kasvatettuja ja kivoja! Olin lauantaina aamupäivällä Tikkurilassa, ja viereeni seisahtui perhe, jolla oli pieni tytär joka istui vaunuissa. Tyttö rupesi osoittamaan minua ja ilmoitti isoon ääneen äidilleen ”mäkin haluan tommoisen kaulaliinan kuin tolla tytöllä on!”. Operative word siis tytöllä. Ei esim. tädillä, kuten jotkut sadistivanhemmat lapsilleen opettavat. Tytöllä. Vantaalaiset lapset ovat sitten kivoja.

Tapanani ei siis todellakaan ole ihan muuten vaan lauantaisin hengailla Tikkurilassa, vaan olin tulossa Järvenpäästä ja menossa Jyväskylään. Eikä mulla siis ole tapana hengailla lauantaisin myöskään Järvenpäässä, mutta olin siellä kouluttamassa esiintymistaitoa kansakuntamme nuorille kunnallisille vaikuttajille. Sieltä lähdin suoraan keikalle Jyväskylään, Seisomapaikka-klubille. Keikat menivät hyvin ja Jyväskyläläiset olivat mahtavaa porukkaa.

Eilen kävin katsomassa Borat-elokuvaa. Ei mulla enää riitä edes sanat hehkuttaa Sacha Baron Cohenia. Ei vaan riitä. Hauska. Nero. Neroneronero.

5 Comments:

  • At 8:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    Kiitos loistavasta Jyväskylän keikasta. Oon varmaan vähän hidas kun jutut naurattaa vieläkin. Parhaat jutut oli "housut ratkes" ja "jyp, wuhuu." Hienoa että pääsit vihdoin tänne periferiaan esiintymään. Seuraavaa showta odotellessa...

     
  • At 4:47 PM, Anonymous Anonymous said…

    Jees hei, kiitokset esiintymiskoulutuksesta.
    Oon edelleenkin ihan varma, että meidän on pakko saada se helvetin pomppulinna. Tulevia poliitikkoja tosiaan, hmm'm ois ehkä asiallista saada mielipiteensä esille ilman tekstiviestiromanssisäätöä itse Vanhasen tapaan, mutta nyt meillä on hyvät eväät siihen ;) Olen puhunut.

     
  • At 3:38 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hei,
    Jyväskylässä keikalla istuneena kiitän minäkin, olit oikein loisto-emäntä. Tervetuloa toistekin =)

     
  • At 10:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ja minä myöskin tuolla esiintymiskoulutuksessa. Oli mukava kuulla kehuja omasta esityksestä henkilöltä, joka tekee esiintymistä työkseen. :) Kiitoksia siis mielettömästi todella loistavasta parituntisesta!

     
  • At 9:41 AM, Blogger Lotta said…

    Kiitoskiitoskiitos. Taitaa kuitenkin mennä seuraava Jyväskylänvierailu ensi vuoden puolelle. Mutta oli siellä vaan niin hauskaa esiintyä, että ehdottomasti toivon että pääsen takaisin uudestaan!

    Esiintymiskoululaisille: En yhtään epäile että saatte myytyä paikallisille päättäjillenne ihan mitä tahansa. Paitsi ehkä sen pilvenpiirtäjän Kangasalle... ;)

     

Post a Comment

<< Home