LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, November 19, 2008

Oikaisu!

Ei pidä uskoa kaikkea, mikä lukee lehdessä! Kamala väärinkäsitys on tapahtunut! Uudessä OHO-lehdessä on juttu ”Lotta Backlundin top 10”, eli lista mun 10 suosikkiasiasta. Kun pääsee puhumaan suosikkiasioistaan, puhuu paljon, ja (minä ainakin) valtavan nopeasti. Ajatukset tulee nopeammin, kuin suu ehtii ne ulos muotoilla. Niinpä olen siinä sähellyksissäni muotoillut itseni hieman huolimattomasti, ja mun ja toimittajan välillä on tapahtunut hirvittävä väärinkäsitys! Lehdessä nimittäin lukee kohdassa 6. (Valkoviini), että: ”En käytä paljon alkoholia, mutta silloin kun juon, otan valkoviiniä”. Oh no! Siis en juo joka päivä, enkä yksin, mutta kyllä mä suurkulutan siinä missä muutkin normaalit ei-alkoholistit! Mähän oon jatkuvasti kännissä, eihän tollainen käy päinsä!

Oikaisu: ”En käytä paljon alkoholia” kuulostaa väärältä.
Lupaus: Muotoilen vastaisuudessa viinanjuontitapani puheeksi paremmin.
Disclaimer: Tää on varmaan mun syytä, ei toimittajan. Mä olin varmaan kännissä, kun annoin haastattelun, silloin voi sanoa mitä sattuu.

4 Comments:

  • At 3:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    Tästähän pitäisi ehdottomasti lähettää oikaisu lehteen. Tai vaikka myydä juttu suoraan kilpailevaan aviisiin: "Lotta Backlund: Viinanjuontiani vähäteltiin".

    Vinkki: Muista että väärinymmärretyn uhrin asema vaatii pientä marttyyriutta. Esim. Hymy-lehdestä löytyy hyviä samastumiskohteita.

     
  • At 3:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    Jahha. No kerrankin näin päin, eikä: Lotta Backlundin epäillään juoneen alkoholia.

     
  • At 10:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hahaha, helt huippu! :D Tack.

     
  • At 7:47 AM, Anonymous Anonymous said…

    Tahan sopii hyvin tama helmi jonka loysin tietysti laajasta ha vallattomasta Internetista: "Itse katsoisin olevani alkoholi-ihminen. Toiset on ulkoilmaihmisiä tai koiraihmisiä, minä olen alkoholi-ihminen. Ei saa sekoittaa alkoholistiin, vähän sama ero kuin ulkoilmaihmisellä ja kodittomalla."

     

Post a Comment

<< Home