LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, March 16, 2010

Vuoden nainen

Vaunuissa siis lapsi, tuossa alakontissa (eli lastenvaunujen
takakontti) uusi pölynimuri, päällä kaksi vaippapakettia ja
keittiötarvike (siivilä). Mä oon siis NIIN nainen. Ton perusteella
voisi päätellä etten mä tee muuta kuin siivoa, laita ruokaa ja
hoida lasta. Mutta nyt pitää lopettaa tää kirjoittaminen, siihen
liittyy ajattelua ja se on selkeästi miesten hommaa. Mä meen
silittämään.

2 Comments:

  • At 12:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    Luettuani kirjoituksesi varmuuspainajista olen huomannut niitä kaikkialla. Ennen en asiaan kiinnittänyt huomiota mutta nyt kiinnitän liikaakin, siis ihan raivostumiseen asti.

    Että kiitos siitä!

     
  • At 1:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kannattais käyttää kestovaippoja, niin ei tarttis kertsejä kaupasta raahata! :-D

     

Post a Comment

<< Home