LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, April 12, 2010

Tuotesijoittelua

Tää ei ole mikään product placement -blogi, enkä mä (toisin kun kaikki muotibloggaajat, prkl) saa MITÄÄN tavaroita ikinä ilmaiseksi (vaikka todellakin lupaan hehkuttaa niitä, jos lähetätte niitä mulle! Ei mulla sillai kovin korkeaa moraalia ole. Lupaan ainakin pyrkiä etsimään sen yhden positiivisen asian paskastakin tuotteesta), mutta silti mun on pakko suositella Green delin Kreikkalaista kasvishöystöä. Ihan älyttömän hyvä pakasteruoka, ja kelpaa myös tollaisenaan, vaikka onkin ehkä lisukkeeksi tarkoitettu. Jos tää ois Amerikka tai mä oisin joku asiablogi, niin salee lähettäisivät nyt sieltä Findukselta mulle kolme annosta kasvishöystöä. Baby steps. Seuraavaksi uusin Fendi-laukku.

1 Comments:

  • At 9:07 PM, Blogger Saikku said…

    Sitten uusimmat dolce&gabbana-aurinkolasit ja siitä seuraavaksi uusin malli mersusta tai volvosta tai audita tai se-joku-hyvä-automerkki, mikä kaikilla näyttää olevan :D Pieniä pyyntöjä vain Ü

     

Post a Comment

<< Home