LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Friday, November 04, 2005

Kokousniska ja juristin paluu

Borat on nero. Ali G on nero. Tai siis Sacha Baron Cohen on nero. NIIN nero. Jos saisi valita kenet tahansa maailmassa jonka haluaisi tavata, niin Cohenin. Nero. Neroneronero. Saisi vaikka mun first born childin jos pyytäisi. Borat juontaa MTV Music Awardseja just nyt, ja esitteli Pussycat Dollsit as the singing American prostitutes. Se on niin ihana. Wawaweewaa!

Mä olen taas tehnyt itsediagnoosin. Mä voisin ruveta lääkäriksi. Mulla on kokousniska. Monet kokoukset pidetään pitkän pöydän ääressä, ja yleensä puheenjohtaja tai alustaja seisoo pöydän päässä. Jos paljon istuu kokouksissa joutuu siis istumaan pää käännettynä tuntikaupalla yhteen suuntaan kun kroppa osoittaa toiseen. Tästä syntyy kokousniska (vähän kuten tenniskyynärpää) (mutta ilman tennistä ja tää on niskassa). Mun pitää siis saada oma hieroja. Esim ruotsalainen. Jonka nimi olisi Sven.

Lauantaina Hankenilla pidetään vuosittainen kykyjenetsintäkilpailu Skojrejs, johon eminentti naisseurueemme HankBoobie perinteisesti osallistuu jollakin sangen laadukkaalla ja ammattimaisella ohjelmanumerolla. This year is no exception. Odotettavissa on taas aivan uskomattoman spektaakkelimainen amatöörifarssi josta tulee LOISTAVA! Juryssa istuu tänä vuonna rahoituksen proffa Eva Liljeblom, laskennon lehtori Kai Ahola, passijahammasharjamies, "näyttelijä" Tino Singh sekä André Wickström (ei esittelyjä kaipaa). Oon aivan varma että tän vuoden tuomarit ovat miljoona kertaa paremmat kuin viime vuoden sorryass excuses for judges. Haloo. Onkohan edes huumorittomampia ihmisiä olemassa kuin Ville Pusa ja se toinen suomenruotsalainen näyttelijänaikkonen jonka nimeä ei edes viitsi ja jaksa muistaa kun se oli niin ääliösuperdorkapersenaama? God bless them, siis.

Hämmästys: Puhelimeni soi äsken ja siellä soitti se kesän amerikkalaisjuristi. Olin tietysti poistanut sen numeron mun kännykästä (for security reasons) joten en osannut varautua, ja vastasin. Sitten se tietysti ihmetteli miksi en tajunnut että se oli se ja tunnustin ettei mulla ollut se numeroa puhelimessa. Ihmetteli miksi, ja mä (dorka) VALEHTELIN! Selitin jotain uudesta puhelimesta ja että jotain numeroita oli hävinnyt ja blablabla. Miksen vaan sanonut sille suoraan että olit vähän kusipää ja deletoin numeron ja muutkin jäljet susta?

Sitten se myös kyseli mun blogista… Että vieläkö kirjoittelen ja jotain sellasta. Ei se koskaan ole aikaisemmin mun blogista mitään kysellyt. Ei me olla siitä edes puhuttu. Salee käynyt lukemassa. Toivottavasti se ei tajuu. Salee lukee tämänkin.

No siinähän lukee. Tyhmää että olin sille äsken puhelimessa niin kiva.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home