LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, December 05, 2005

Elämänmuutos


Mä olen tänään tehnyt suuren elämänmuutoksen. Mä teippasin oveen ”Ei mainoksia, kiitos!”-lapun. Mä oon aina ajatellut että ne ihmiset jotka laittavat sellaisia lappuja oviinsa ovat vähän nihkeitä, ja nyt musta on tullut yksi niistä. Kohta mä rupean varmaan hakkaamaan nyrkillä seinäänkin illalla kun turkkilaisten huutokonsertti taas alkaa. Mainoksia tungetaan sisään nopeammin kuin niitä kerkeää kantaa ulos, ja sitten ne ovat aina ihan tiellä kun avaa oven, ja valahtavat rappukäytävään ja kädet on täynnä laukkuja ja kasseja ja kengät on märät ja ei voi mennä sisään kassien kanssa mutta pitää poimia ne mainokset sieltä rappukäytävästä ja… AAARGH! Vuoden kestäneen päivittäisen empiirisen tutkimuksen perusteella totesin sitä paitsi etten mä koskaan edes lue niitä mainoksia. Ainoa mikä olisi kiva saada on IKEA:n katalogi, ehkä laitan siihen lappuun sulkuihin (paitsi IKEA:n katalogi).

Tänään oli aamupäivällä tullut HUIPS uusintana telkkarissa. HUIPS oli huumori-ilta joka kuvattiin keväällä Studio 51:ssa ja jonka tuotto meni hyväntekeväisyyteen. Siinä oli mukana koomikkoja (moi aussi) (toi on sitten ranskaa, ei tapa tervehtiä australialaisia), taikureita, bändejä ynnä muuta. En nähnyt sitä silloin ekalla kerralla kun se tuli, enkä nähnyt nytkään. Mutta toisaalta, olinhan mä siellä, ja mä tiedän jo miltä mä näytän, joten ei se nyt niin kauheasti haittaa.

Nyt alkaa suunnaton gradupuristus johon kelpaa tauoksi ainoastaan Ögonaböj sekä vähän yöunta.

1 Comments:

  • At 12:05 AM, Blogger Lotta said…

    Heh, oiskin, mutta ei. Se oli joku Helsingin Yliopiston Ylioppilaskunnan ympäristömaailmanparannushitihati-projekti jossa jaettiin tuollasia lappusia. En mä ite osaa tehdä noin hienoja. Just ja just laittaa kuvan nettiin.

     

Post a Comment

<< Home