LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, November 30, 2005

Tosi-TV pitkäveto

Taas on se aika vuodesta. Eli tosi-TV-finaaliaika! Ihan kohta selviää tämän vuoden Big Brother, Robinson, Idoli ym. Mutta ketään ei kiinnosta. Tunteeko kukaan edes ihmistä joka seuraisi BB:ta tai Robinsonia? Idolsia seuraa kaikki, vaikka sitten vaan lööppien kautta. Seuraa siis pitkäveto:

Idolsin voittaa Katri (if there's any justice in the world) ja toiseksi tulee Pete. Ilkasta tulee sellainen Antti Tuisku joka siis ei voita eikä ole mitenkään paras, mutta tekee kaikista eniten rahaa. Mutta sitten sen pitää antaa kaikki pois koska se on helluntailainen ja niillä ei saa olla verhoja eikä telkkaria (pitää ehkä vielä tsekata faktat, mutta mä meen mieluummin mielikuvien mukaan).

Big Brotherin voittaa Perttu. Se on ainoo kenen nimen mä muistan jonka mä tiedän että on vielä siellä talossa. Siellä on myös yksi toinen poika ja tyttö, ja ne eivät sitten voita.

Robinsonin voittaa joku nainen joka on maalta (mä pelaan todennäköisyyksillä. 4/5 suomen kansasta asuu muualla kuin pääkaupunkiseudulla (= maalla), ja naisia on 51% väestöstä). En oo nimittäin katsonut yhtään osaa. Tiedän kuitenkin että siellä on yksi nainen joka puhuu venäläisellä aksentilla. Siellä on myös joku ukko jota kutsutaan Kossuksi. Sen tiedän siksi että siitä oli joku juttu eilisessä Iltiksessä. Siinä sanottiin että se putosi sunnuntaina, joten olettaisin että se ei sitten voita. Tää on maailman paskin pitkäveto ikinä.

Miksi aikuisten sateenvarjot ovat niin tylsiä? Mikä helvetin mielikuvituksettomien ihmisten sateenvarjostandardineuvosto oikein suunnittelee näitä?! Menin eilen ostoksille koska tarvitsin sateenvarjon. Mutta nehän on kaikki yksivärisiä tai ruudullisia ihan sairaan tylsillä väreillä! Joten mä ostin lasten sateenvarjon. Se on pinkki ja kun sen avaa, siitä tulee perhonen jolla on korvat. Se on ihan übermakee.

Erään vierasryhmän mukana tuli tänään YLE Q:n toimittaja. Kierroksen jälkeen pyysi saada haastatella minua vähän. Teki juttua huumorista työpaikalla. "Mä taidan olla vähän jäävi, koska mun toinen ammatti on…" "– Joo, mä tiedän, sä oot se stand up-koomikko, mä tunnistin sut. Mutta ei meidän tarvitse siitä puhua." Heh. Hienoa.

4 Comments:

  • At 12:01 PM, Blogger Helen said…

    Saako muutkin osallistua pitkävetoon?
    Veikkaan kuitenkin.
    Idols: Katri, ihan pakko
    BB: Antti (tiesinpäs nimen)
    Robinson: Jason (ei nainen tällä kertaa)

    Sateenvarjot ovat paholaisen keksintö. Ne eivät toimi ja vain hukkuvat.

     
  • At 1:07 PM, Blogger Lotta said…

    Tottakai saa osallistua! Mulla ei vaan ole kovin hyviä palkintoja mitä jakaa, mutta esim eduskuntavideo on yksi mahdollinen palkinto. Sitä paitsi pitää aina veikata kun voi, voi sitten myöhemmin sanoa I told you so. Mä luotan sun asiantuntemukseen Robinson-kysymyksessä ja voin myös ryhtyä kannattamaan Jasonia. Ei kai se oo mikään dorka? Ei varmasti, koska tosi-TV-ohjelmiin osallistuu vaan top of the food chain...

    Mä luulen että on olemassa teoria jonka mukaan sateenvarjojen määrä universumissa on vakio. Vähän sama kuin sytkäreiden. Niitä häviää mitä ihmeellisimmillä tavoilla ja sitten uusia löytyy laukuista ja kaapeista, vaikkei ole mitään muistikuvaa että olisi sellaisen missään vaiheessa ottanut mukaansa...

     
  • At 4:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    Antti voittaa, koska kaikki pissikset, nuo isänmaamme toivot ja tulevaisuus, äänestää salee sitä.

    Mä oon kerran yhdeltä tuttavalta kuullu vähän vastaavan teorian kuulakärkikynistä. Se oli kyllä vieny jutun niin pitkälle ja päätellyt, että kuulakärkikynät elää omaa sosialistista elämäänsä. Että kuulakärkikynää ei kukaan voi omistaa, vaan ne on kaikkien yhteisiä. Tää tyyppi oli tarkkaillu oman kalenterinsa "kynän paikkaa" ja havainnut, että siinä oli aina kuulakärkikynä, mutta se oli aina eri. Teoria todistettu.

     
  • At 4:25 PM, Anonymous Anonymous said…

    hei NYT ON TIÄKKÖ pakko sanoa:
    ANTTI TUISKU VITTU ON PARAS

     

Post a Comment

<< Home