LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, November 22, 2005

Hurrien viritys

Lastenpsykologi Raisa Cacciatore oli käynyt katsomassa uusimman Harry Potter-elokuvan. Hänen mielestään se oli kovin raaka ja liian aikuismainen lapsille. Hän käskikin "vanhempien huolellisesti arvioida mikäli lapsi on tarpeeksi kypsä nähdäkseen elokuvan". Mä haluaisin nähdä sen. Siispä laitoin äidilleni tekstarin ja käskin tämän huolellisesti arvioida mikäli mä olen tarpeeksi kypsä. It could go either way.

Itse asiassa, kun luin viidettä Harry Potteria jouduin välillä menemään keittiöön missä mamma tiskasi ja lukea siellä kun muuten pelotti liikaa. Lotta, 25 v., kypsä aikuinen.

Eilen oltiin Callen kanssa katsomassa Komikfabrikia G18:ssa (joka on ystävättäreni Anna-Kaisan sanoin "joku hurrien viritys")(niin kuin onkin)(siis G18, ei Komikfabrik). Maailman überparas koomikko oli esiintymässä ja mä rakastuin aivan täysin. Johan Glans (kuvassa) oli maailman paras. Världens bästa i hela världen.


Nykyään tulee tosi harvoin mentyä katsomaan komiikkaa, ja omilla keikoilla ei aina kauheasti jaksa keskittyä muiden setteihin, ainakaan jos ne esiintyvät ennen itseä. Ja silloinkin kun menee katsomaan, niin keskittyy yleensä aivan vääriin asioihin, kuten siihen miten koomikko esiintyy tai on rakentanut juttunsa jne. Ei keskity vaan nauramaan. Johan Glansin kanssa ei voinut keskittyä mihinkään muuhun kuin nauramiseen. Miten se osasikin olla niin ihana?

6 Comments:

  • At 4:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    Oletko ihmetellyt miksi äitisi ei ole vastannut tekstariisi?

    zmgfnbaq!

     
  • At 7:22 PM, Blogger Lotta said…

    On se vastannut, ja just tänään soitti ja kysyi haluanko mennä sen kanssa itsenäisyyspäivänä katsomaan sen :)
    Mutta koska mä silloin paniikkikirjoitan gradua, niin en varmaan pääse. Höh. Tyhmää.

     
  • At 2:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    mä kävin kattoo sen mun äidin kanssa. suosittelen myös kypsyyden/sietokyvyn arviointia toiseen suuntaan (ts. arvioi äitisi), koska mun käsivarsi oli leffan jälkeen ihan mustelmilla, kun äitiä pelotti niin paljon, että se puristi sitä tosi kovaa.

    suosittelen toki myös leffaa. menisköhän fred tai george mun kanssa naimisiin?

     
  • At 3:40 PM, Blogger Lotta said…

    Varmasti menisi, ja hei! mähän voisin ottaa sitten sen toisen! Ne oon niin hauskoja. Eihän se vielä toi leffa ollut missä ne karkasivat koulusta? Se on mun mielestä paras kohta.

    Huom LAPSET: Toi tarkoittaa VAAN Fredia ja Georgea ja taikamaailmaa. Lasten pitää käydä koulut loppuun. Stay in school.

    Mä oon niin vastuuntuntoinen. Uskomatonta. Mun pitäisi olla esikuva. Jollekin.

     
  • At 4:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ei toi ollu vielä se missä ne karkaa. Toi oli se, missä ne oli hulvattomia. Tai no se yks niistä kaikista. Jos sä meet sen toisen kanssa naimisiin, niin kelaa mitä kaikkia jekkuja meidän miehet vois tehdä meille, kun ne on identtiset kaksoset! Exotisch.

    Koulut täytyy toki käydä loppuun. Mutta se, mikä on Fredissä ja Georgessa esimerkillistä, on yrittäjähenkisyys. Kuinka monella olis pokkaa 17-vuotiaina perustaa pilailupuoti?

     
  • At 6:42 PM, Blogger Lotta said…

    Totta! Sellainen nuori yrittäjämies sopisi ihan mielettömän hyvin mun kokoomuslaiseen ekonomielämään!

     

Post a Comment

<< Home