LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, November 16, 2005

The shitty revenge

Haloo. On keskellä yötä. Missään ei ole ihmisiä, paitsi minä, joka pakerran kouluhommia. Tää on aivan hullua, eihän nyt voi olla niin että joka toinen yö joutuu olemaan nukkumatta kun dedikset pukkaa päälle. Mutta kohtahan tää helpottaa, kun meen vielä nine-to-five duuniin! Good thinking…

Oon mukana sellaisessa DVD-kerhossa, joka on vähän niin kuin kirjakerho mutta leffoilla. Oon tilannut varmaan parikymmentä leffaa tai DVD-boxia sieltä, ja se on tosi yksinkertaista ja näppärää. Katalogien lisäksi ne ehdottavat aina sieltä jotain kuukauden elokuvaa, ja sitten jos sitä ei halua niin se pitää peruuttaa tekstarilla tai meilitse tai puhelimitse tai netitse. Se ei siis oikeasti ole kovinkaan monimutkaista. Se on siis itse asiassa tehty aivan älyttömän yksinkertaiseksi. Se ei voisi olla yksinkertaisempaa. Paitsi jos ne soittaisivat jokaiselle asiakkaalle ja kysyisivät ”ootko ihan varma että otat tän kuukauden elokuvan?”. Mutta ei. Enpä vaan saanut peruutettua. Mä luulin että mä olin perunut. Mutta apparently not. Ja nyt, siitä hyvästä, I’m stuck with Star Wars. Saatana. Mitä helvettiä mä jollain Star Warsin Revenge of the Sithillä teen? Mä luulen että universumi rankaisee mua jostain pahasta teosta. Revenge of the Shit, more like it. The Shitty Revenge. Mitä pahaa mä oikein oon tehnyt?!

Mä rakastuin uudestaan Robert Downey Jr.:iin. Mä olin siihen tosi rakastunut nuorempana. Sitten välillä sillä meni niin överiksi ne huumejutut että se hävisi ja mä unohdin olla rakastunut siihen (also: being a crack whore is not so attractive in a man), mutta tänään se oli vieraana Conanissa ja mä rakastuin uudelleen. Ihana. Ihanaihanaihana. Lyhyt, nelikymppinen, ex-alkoholisti ja ex-huumeaddikti. Ja mua jossain vaiheessa huolestutti että mulle on niin tärkeää että mies on paperilla täydellinen. Just.

Alexander Wörlundista tuli Hankenin ylioppilaskunnan uusi hallituksen muodostaja. Hienoa. Laura kutsuu sitä Alex von Burken’iksi, koska se on niin söötti että se pitäisi laittaa purkkiin (mikä tietysti lisää hänen miehisyyttään ja poliittista uskottavuuttaan). Mutta se on myös fiksu. Kolmas kerta neljän vuoden sisään kun hallituksen koulutuspoliittisesta vastaavasta tulee seuraava pj. There’s a pattern here. Kerrakin terve sellainen. Huh (helpottunut huh, ei puistatus-huh).

8 Comments:

  • At 9:01 AM, Anonymous Anonymous said…

    Pitääpä heti kysyä, että millä hinnalla malttaisit luopua tuosta SW3-dvdstä?

     
  • At 10:41 AM, Anonymous Anonymous said…

    Otan kantaa Dressman-juttuun, oikeasti Dressmanista tulee mieleen Hannu Takkula. Hopeanhohtavat dressmanit kahisten saapui hän KD:n pressajortsuihin. Lapin Ridge Forrester. Isn't he just.
    Päivystän infossa. Puhuttiin eilen lounaalla seuraako joku joitakin blogeja (pervoa psykologiaa, jolla kollegat voivat kepeän keskustelun varjolla narauttaa ihmisiä siitä, ettei heillä ole töitä tehtävänä). Seuraan Tuohisen Eurologia, Hämäläisen Perässähiihtäjää, Stubbia satunnaisesti sekä Margotia. Sekä tietenkin Blottaa, joka lipsahti, kun joku kysyi luenko sun blogia, ja sanoin että joo Blotta on ihan must.
    I have no life.

     
  • At 12:41 PM, Blogger Lotta said…

    Timo: en mistään hinnasta. Mä laitan sen seinälle, kelmuineen, muistuttamaan minua kuinka voi käydä jos on tyhmä ja ei peruuta kuukauden elokuvaa. Naulaan sen eteisen seinään jotta se on ensimmäinen asia jonka näen kun posti tulee, jotta muistan heti leffaklubin lehden tullessa ottaa puhelemin kauniiseen käteen. Mutta kiitos tarjouksesta. Ja anteeksi että morkkaan sun suosikkileffoja. Jos haluut, niin saat morkata mulle Dressman-miehiä niin ollaan tasoissa.

    Ak: oot ihana. Kohta sun ei tarvitse enää päivystää infossa, kun mä rupean. Blotta on hei tosi hyvä nimi.

    Perso: Kiitos, oot huippu! Ja lähden mielelläni pressaksi, mutta en vielä näissä seuraavissa vaaleissa (tulis salee jotain sanomista Saulilta). Rupean pressaehdokkaaksi sitten kun oon ollut vähän aikaa ministeri. Eli any day now. Tervetuloa kampanjatiimiin! ;o)

     
  • At 12:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    Robert Downey Jr, uuuh! Mikä mies! Ja ai että, kun se oli sillon Ally McBealissa Larryna! Maailman söpöin! Ne lasit!

     
  • At 1:33 PM, Anonymous Anonymous said…

    Eipä mitään, oon kevyesti jo tähän asti pärjännyt näkemättä tuota leffaa. Ajattelin odottaa kunnes se on Anttilassa n. 13 eur tienoilla, mutta kun bongasin mahdollisen myyjäehdokkaan, niin piti heti tarttua 'tilaisuuteen'. :-)

    Dressmaneilta toivoisin itselleni lähinnä sitä syvän miehekästä ääntä ja Downey/Niinistö -juttujen takia oon sua jo samoja miehiä ylistävälle vaimolleni mainostanut.

     
  • At 2:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    Lottaa minäkin tulin kehumaan, hänellä vaan on edellisetkin kehut maksamatta! (paljon tuosta pressa-kehusta saa?)

    Olen päättänyt ryhtyä Dressmanniksi, niin hyvältä duunilta vaikuttaa, kävellä vaan hyvännäköisenä ympäriinsä. Professori Nordström lupasi konsultoida.

    Nuo on kamalia nuo kerhot, kuuluin kerran kirjakerhoon, ja siitä en päässyt eroon mitenkään; se on joku Paavin siunaama liitto, niin umpikatolilainen tapa pitää ihminen kerhon orjana aina seuraavaan kirjaan tai levyyn saakka. Amen.

    vqjnba!

     
  • At 2:53 PM, Blogger Lotta said…

    Hei te ootte internetin parhaat ihmiset! Ehkä koko universumin! Marc-anthony on täydellinen just sellaisena kuin on, siihen mitään Nordströmejä tarvita. Siinä on sun päivän kehu. Se on ilmainen.

     
  • At 7:05 PM, Blogger Lotta said…

    Onko toi joku koodisana? Siis tonnikala on hyvää ja karkki on hyvää, mutta jotenkin mä vähän veikkaan ettei ne vältsi oo maailman paras yhdistelmä. Ne on kaupassa samalla hyllyllä kuin oliiviöljypirtelö ja maksahillo. Kiitos kuitenkin, ystävällistä että tarjosit.

     

Post a Comment

<< Home