LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Sunday, November 13, 2005

Käänteisdarwinismi vältetty


Kokoomuksen presidenttiristeilyllä oli aivan mahdotonta sanoa että olivatko ihmiset kännissä vai vaan merenkäynnin armoilla. Laiva keikkui aivan hulluna illalla ja pubissa ihmiset sinkoilivat laidalta toiselle. Ihan sivistyneesti kuitenkin. Presidentillistä menoa oli. Laivalla oli kyllä oikeasti tosi hauskaa, kaikki olivat tuttuja tavalla tai toisella, tai ainakin connection oli olemassa. 1500 kokkaria samalla laivalla. Jos se laiva olisi uponnut, niin olisi hävinnyt koko Kokoomus Suomesta. Paitsi Ville Itälä, joka ei onneksi ollut mukana. Siinä olisikin ollut käänteisdarwinismia pahimmillaan, kun ainoa mikä olisi Kokoomuksesta jäänyt olisi ollut Itälä. Huh (kuvitelkaa kylmiä väreitä ja puistatusta). Keikka meni oikein hyvin, 40 minuutin Lotta-show toimi.

Friikkaako ketään muuta Idols-Peten silmät? Se vaikuttaa muuten niin sympaattiselta ja kivalta, mutta sen silmät jotenkin friikkaa mua niin että mun pitää aina katsoa pois. Sama juttu kuin Penelope Cruzissa. Se on kylllä tosi, tosi kaunis nainen, mutta sillä on niin pieni pää että se friikkaa mua ihan hulluna.

Idols oli myös vähän masentava. Kilpailijoiden piti laulaa sellainen laulu joka oli suosittu omana syntymävuonna. Pikku Roni lauloi laulun jonka mä muistan siltä ajalta kun itse tuijotin musateeveetä. Ja se lapsikulta on syntynyt sinä vuonna.

Oma pikkuvelikin vaan kasvaa. Mun pikku beibi täyttää tänään 17.

Oon aivan jumissa. Laivan sängyt ei ehkä ole maailman parhaat. Pitää saada hieronta. Pitää hankkia se Sven. Pronto.

1 Comments:

  • At 4:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    Sininen tuijotus. Kulmat jyräävät yläluomen päälle. Pete.

    ..ja kyllä sen naamasta vois muutenkin friikata. Se suu on luonnoton.

     

Post a Comment

<< Home