LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Thursday, November 10, 2005

Ihastututtaa!

Ketä noi tyypit on? Kympin uutisissa ei ollakaan enää Urposilla, vaan siellä istui kaksi ihan vierasta ihmistä. Jotain uusia. Vähemmästäkin horjuu arjen tasapaino. Oonkohan mä henkisesti keski-ikäinen? Ja aivan kehityksen jarru? Muutosvastainen, ihan selkeästi. Pitäisi ruveta kepulaiseksi. Mulle selviää kuitenkin pian että maikkarin ohjelmatyöntekijät ovat marssineet ulos, ja uutiset lähetetään esimiesvoimin. So kann es gehen, ei sitä aina aamulla tiedä mihin hommiin illalla joutuu.

Heidi Hautala avasi tänään presidentinvaalikampanjansa, teemalla Kansakunnan puolustusvoima. Hautalan mielestä presidentin tehtävä on ennemmin olla arvojohtaja kuin pitää kiinni muodollisesta päätösvallasta. Samaa mieltä. Ja ennemmin kuin ryhtyisi sitten puhumaan asioista jotka päivittäin koskettavat suomalaisia niin hän ottaa esiin sen että hallitus on unohtanut lupauksensa nostaa kehitysavun 0,7 prosenttiin BKT:sta. En oo ihan varma kannattaako tolle linjalle lähteä skabaamaan Halosen kanssa, se on aika hyvin onnistunut brändäämään itsensä noissa globalisaatiokysymyksissä mm Helsinki Processin myötä. Vaikka hyvähän se tietenkin on että näistä asioista puhutaan, kyllä jotain liikettä pitää tällä saralla saada!

Mua ihastututtaa. Siis tekisi hirveesti mieli ihastua johonkin ihmiseen. Onko syyshormoneja olemassa? Joku kiva poika jonka kanssa voisi vähän pussailla. New Yorkin mies on ihan history. Mä aion kyllä kertoa sen sillekin, ihan pian. Mä ilmoitin jo etten mä aio mennä sinne uutena vuonna, että eiköhän sille pikku hiljaa ala valjeta… Muuten kiva, mutta void of all personality.

Lauantaina kyllä näin yhden kivan pojan jonka tapasin jo kesällä ensimmäistä kertaa, mutta meillä ei oikein ole mitään luonnollista viiteryhmää jonka puitteissa tavata niin tää nyt on vähän tyhjäkäyntiä. Se kyllä sanoi että ehkä tulee mun keikalle Viirukseen perjantaina. Mä oon niin huono tässä! Apua! Olisipa olemassa joku Doctor Love joka osaisi kaikki vastaukset…

0 Comments:

Post a Comment

<< Home